Informatie over Enicar/laat je Enicar zien

Dank voor je antwoord Malus65!

1 like

Klopt beide horloges niks mis mee :wink:

1 like

Mijn Enicar ,loopt perfect en te koop overigens

3 likes

Subtiel

2 likes

Wat een beauties!

Heb hem sinds enkele dagen op HF te koop staan maar nog geen reacties mogen ontvangen

1 like

Ik zou proberen iets grotere/hogere resolutie foto’s te plaatsen om te beginnen. Daarbij denk ik dat dit horloge niet uit de jaren ‘60 maar eerder uit de jaren ‘70 komt (vanwege het logo).
En ik ben bang voor je dat dit type Enicar niet in de categorie van “veel gezochte” horloges valt :frowning: maar wel succes gewenst met de verkoop!

1 like

Hartelijk dank voor je info, mocht er geen reële belangstelling zijn dan blijft hij gewoon in mijn collectie :slightly_smiling_face:

De wijzers zijn ooit vervangen door andere exemplaren.
En heel eerlijk gezegd vind ik je prijsvoorstelling heel erg optimistisch.
Afgelopen zaterdag waren er een aantal gloednieuwe exemplaren te koop, met alle tags nog aanwezig voor meer dan 100 euro minder.

2 likes

Allereerst vind ik het niet echt gepast om je horloge hier aan te prijzen, daar hebben we het blauwe gedeelte voor. Dat je geen reactie hebt ontvangen betekent dat
a) je prijs te hoog is
of
b) er wellicht iets niet origineel is (de wijzers)
of
c) combinatie van a en b.

4 likes

De wijzers zijn origineel en mijn prijsvoorstelling is denk ik gezien de staat prima

We gaan het zien… :wink:

In tegenstelling tot bovenstaande leden, geloof ik wel dat dit de originele, of in ieder geval het originele model, wijzers zijn. Het is een heel a-typisch model wijzer voor Enicar, maar je ziet ze wel eens vaker. Ook hier op het forum wel eens (hier of hier bijvoorbeeld.) Er zijn wel meer a-typische stijlkenmerken aan dit horloge te noemen, overigens.

Zoals al eerder gezegd zijn dit niet de modellen waar veel vraag naar is, en daarom ben ik het wel eens met de voorgaande mening dat dit niet de waarde van de vraagprijs heeft. Ik weet dat het een “vraag”prijs is, en ik weet niet wat je werkelijk ervoor zou willen hebben, natuurlijk. Ik hoop voor je dat je het zou krijgen, maar ben bang dat eventuele verkoopprijs niet in de buurt van de vraagprijs komt, zelfs in de redelijke staat van het horloge.

1 like

Mooooi!

Enicer sherpa’s? :face_with_monocle:

Ja klopt, die zaten er ook bij.

dag goedemiddag Enicar liefhebbers! Sta me toe van jullie wat feedback op te vragen over mijn advertentie in het blauwe gedeelte. Nog geen enkele reactie gehad. Is mijn vraagprijs (rond de 250 per horloge) onrealistisch? Zijn ze niet mooi? Geen goede foto’s? zie ik iets over het hoofd? Weinig kooplustige liefhebbers? Dank voor de feedback! (en nee, dit is niet een “up” zonder “up”, maar ik ben oprecht benieuwd of er iets mis is met min advertentie, ben immers geen handelaar.
Hartelijke groet, Victor

Mi. niet veel mis mee hoor, misschien nog even geduld hebben of tzt apart tk of tr zetten…

vooral dit :wink:

1 like