Informatie over Enicar/laat je Enicar zien

Precies dat. Ik heb opzich wel interesse in die blauwe maar niet in alle drie de horloges.

Mooi zijn ze he :nerd_face:

2 likes

Mijn Enicar is even op stap; even lekker in bad en wat olie hier en daar er bij. Even een fotootje nog maar:

15 likes

Bij wie laat je hem servicen?

1 like

Deze is naar vandenbergwatches.com gegaan :slight_smile:

1 like

Inderdaad wat hierboven al gezegd is. Denk dat je meer respons krijgt als je ze ook los wilt verkopen/ruilen. Nu beperk je je “afzetmarkt” tot mensen die 3 vintage enicars willen kopen en die is naar mijn verwachting kleiner dan het animo voor elk los horloge bij elkaar opgeteld. Prijstechnisch zal het je denk ik niet zoveel kosten: ja, je moet wellicht, bijvoorbeeld, meer zakken voor 1van de 3, maar je hoeft niet de gehele lotprijs aan te passen. Ander verhaal zou zijn als dit 3 collectors items zijn uit dezelfde serie /oplage en samen veel meer opbrengen dan los, maar volgens mij is dat hier niet het geval. Succes !:slight_smile:

Helder, bij de volgende up zal ik ze ook los aanbieden!

1 like

Ik denk dat als je ze los aanbied je er niet minder maar meer voor krijgt :wink:

1 like

Ik denk dat de prijzen prima zijn inderdaad losse verkoop of probeer via catawiki

14 likes

Sherpa met bruine burst…

8 likes

Iemand hier verstand van service van een valjoux 72, ik zou graag even wat vragen stellen! Privé gewoon niet iedereen in dit topic lastig vallen, gaat om een door mij nog aan te schaffen horloge.

No worries. Openbaar is juist lekker. Kan iedereen er wat van opsteken.

Ik kan je overigens niet helpen denk ik

1 like

Terug van (lang) weggeweest voor groot onderhoud, mijn Enicar Sherpa Jet. Gelijk maar op een nieuwe tropic gezet.

21 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Een van mijn favorieten :slight_smile:

1 like

Nog steeds een beetje fan van Enicar :grin:

13 likes

Ontzettend bizar vet ding

1 like

Mijn recente schuurvondst een bijna nos sherpa

20 likes

Die brush :ok_hand:

1 like