Dankje
Ook een mooi ding, en hele mooie staat zo te zien
Dankje
Ook een mooi ding, en hele mooie staat zo te zien
Deze gisteren en vandaag weer eens gedragen, heerlijk horloge!
Heb mijn Enicar ooit geruild, enige horloge waar ik spijt van heb dat ik hem weg heb gedaan. Over korte tijd komt hij weer terug in de collectie.
Mijne gaat misschien ook in het blauwe gedeelte
Iets buiten mijn budget denk ik, heb goede deal kunnen maken over mijn blauwe ex…
Welke is dat?
Echt prachtig in deze staat
Een algemene vraag: hoe herken je de hand van de Mumbai schilder op een Enicar?
Hele goede vraag, ik lees mee
In veel gevallen door het opzichtig grote “swiss made”. Dat geldt overigens voor al die andere Mumbai specials ook
Ik schiet graag plaatjes en die post ik dan op Instagram, maar kan ze af en toe ook hier kwijt natuurlijk, houd de boel levend!
Dit is toch nog steeds abnormaal dat ik dit horloge in bezit heb, en nog kijk ik rond naar andere horloges, ok dit ga je niet als beater gebruiken, dus ja ik moet wel rondkijken dan
Echt onvoorstelbaar mooi!
Nog even wat betreft die echt/nep vraag, wat denken jullie hier van? Wilde er wel een bieding op doen:
Hier is een Mumbai schilder aan de gang geweest. De ringen van Saturnus zijn verdwenen
Bedankt! Tijd om mijn bod te annuleren!
Schaamteloze cross post, maar dit past hier wel in het topic.
Vandaag gedragen om te kijken hoe het uurwerk loopt en nu op het todo lijstje om toch maar even een service te geven, inclusief opknappen van de kast en het glaasje.
Enicar uit de jaren '60 met het fraaie caliber 1140 inhouse werk.
Die spikkels zitten helaas op de plaat en niet op het glas.