Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

Past… :slight_smile:

7 likes

Werken is anno 2021 totaal overrated natuurlijk. Maar Jan, de voortgang zit er lekker in, dus keep up the good work :ok_hand:

3 likes

ach… ik werk nog wel eens als de rest van “werkend nederland” al lang en breed tegen “kaap kont” van moeders de baas aan ligt… :rofl:

en dan zijn er de weekends nog…

2 likes

“Opzetwerkbankje” …… dit MOET een nieuw topic gaan worden Jan !

2 likes

'k ga er zo tijdens het boogschieten nog wel even over nadenken… misschien, als ik op tijd terug ben, stof ik de oude bestanden nog even af…

Off topic: lijkt me een fantastisch plan…
Niet iedereen kan er nog een werkbank bij hebben, maar een opzetbankje… ik zie zoiets wel zitten Jan !
Ben hier vast niet alleen in :thinking:

Ps: mik op de appel

3 likes

Nah… klein mankementje aan de boog… kwam ik gelukkig na de eerste 3 pijlen achter… opleggertje was losgeraakt… weer op zijn plek goed vast gezet, en verder wel lekker geschoten, zeker gezien mijn lamme rechterarm, na het dragen van een zware doos Flyers gisteren op de Rikketik…
223 Punten … Nee… ik klaag niet… gewoon lekker een avondje geschoten…

Morgen weer met een frisse kop de werkplaats in…

5 likes

Zal toch wel moeten denk ik.

6 likes

Het PANDORA concept,
Een heel nieuwe marktstrategie voor Arie en Ruud: Zo kan je eindeloos blijven verkopen.
Bovendien ook nog eens een geheel nieuwe doelgroep bereiken.

3 likes

Arie al een idee wanneer de inserts binnen zullen komen? Kan niet wachten om de tool te ontvangen!! :smiley:

1 like

Ha ik ben nr 20 :sunglasses:

2 likes

Anders kan hij nog barrels voor dartpijlen gaan maken. :money_mouth_face:

2 likes

Eh… dat kan ik… maar Titanium is daar niet het beste materiaal voor… dan kan ik beter een lengte Brons staf materiaal aan laten rukken…Titanium is te licht… Pro-Darters gebruiken brons of Wolfraam. da’s zwaarder…
Gisteren vroeg iemand op de schietvereniging ook al naar Titanium pijlpunten… daar is titanium ook te licht voor… of ik moet ze veel langer maken, maar dan wordt het deel dat in de pijlschacht steekt weer veel te lang… en dan barsten je schachten… omdat een schacht nogal buigt…

1 like

Ik ben ook geen Michel van Gerwen, dus over details qua materiaalkunde laat ik mij niet over uit. :yum:
Was gewoon een hersenspinsel. :blush:

1 like

Dartpijlen van Brons zijn over het algemeen te dik naar mijn zin. Hoe hoger percentage Wolfraam / Tungsten hoe beter in mijn ogen.

1 like

Achterdeksel voor een vintage tissot op de ene draaibank…

En ondertussen draait de andere de dopjes… en ik?.. ik loop een beetje tussen de machines heen en weer en rook een pijpje

7 likes

Zijn de inzetjes al geleverd? Heb je al kijk op de eerste uitlevering? Ik krijg er langzaam wel zin in… :see_no_evil:

1 like

Ik heb vandaag contact gehad met de leverancier… helaas is er daar wat mis gegaan…ze zijn er mee bezig

1 like

En de tooltjes zonder inzetjes?

Die ben ik nu aan het maken…

7 likes