Ik vind het een vrij traditioneel design. Weet niet wie de eerste was maar je ziet dit al ruim 100 jaar.
Dus wat mij betreft eigenlijk geen van de 3 opties.
Verl verfijnder. Verder veel kleinere oplage, denk ik swiss vs grotendeels china made.
Ik vind het een vrij traditioneel design. Weet niet wie de eerste was maar je ziet dit al ruim 100 jaar.
Dus wat mij betreft eigenlijk geen van de 3 opties.
Verl verfijnder. Verder veel kleinere oplage, denk ik swiss vs grotendeels china made.
Bijvoorbeeld de cijfers 2x zo klein.
Ik dacht dat het een of ander plakmerk was.
Even opgezocht: de adviesprijs hiervoor was €3998,- en ze zijn uitverkocht!
![]()
Deze Bulgari Octo is een Gérald Genta ontwerp. Sommigen zullen hem wellicht kennen van de AP Royal Oak, die hij een aantal decennia daarvoor tekende. Nou is pikken van jezelf geen pikken (bron: That time John Fogerty was sued for plagiarising John Fogerty | Louder), maar desondanks, of wellicht juist daarom, deze poll…
Wat is de vergelijking?
Als ik het goed heb, niet uitverkocht, maar niet doorgegaan. Maker is actief op het forum. Interessant topic waar je de creatie ziet, wellicht zie je dan wat meer het verschil in afwerking en dus prijs.
Tja, er staat een vreemd verhaaltje bij over de cijfers op de wijzerplaat.
De maker heeft zeker nog nooit een Seiko Presage gezien.
En dan, goed afgewerkt of niet, zoveel geld vragen voor een handopgewonden horloge met 21 juwelen?
Mag een lelijk eigen ontwerp ook
?
Ik vind t een uniek ding. Maar weet niet hoe snel ik erop uitgekeken zou zijn.
U denkt ik troll en schop nog even na?
Btw 21 juwelen voor een handwinder is vrij veel.
Symmetrie en proporties
Waar moet hij op lijken dan?
Rolex lijkt me…
Ik had al zoiets vermoed, maar mis het polletje…
En als die er komt is mijn vote: “Fake met een andere merknaam op de dial”
Het Pagani-syndroom zeg maar…![]()
![]()
![]()
![]()
Is er ook een optie
Jatwerk en ik kan dit niet waarderen?
Koop dan een Chinees en bespaar je 6-700 euro
Nee kon ik niet meer aanpassen maar
Let wel swiss made, voor wat het waard is…
Ik hoor vaak dat het uiterst sympathieke lui zijn daar met een goeie aftersaleservaring maar jammer dat ze deze modellen iets te makkelijk overnemen
Zo krijg je wel mooi een unanieme score.
Top!
Volgens een recent onderzoek onder 10.000 “changemakers” tussen de 15-65 jaar uit tien landen door het Britse onderzoeksbureau The Akin, staat 72% van hen open voor het kopen van nepprodukten. “Het nieuwe statussymbool is niet het bezitten van een duur product, maar weten welk goedkoop product net zo goed is”, aldus de oprichter van The Akin, Sarah Johnson in NRC Magazine van gisteren. Het dragen van nepproducten wordt gezien als anti-establishment, aangezien de grote merken zelf ook producten in sweatshops onder erbarmelijke omstandigheden laten maken. Mede om die reden vertrouwt nog maar 19% van de ondervraagden de grote modemerken.