Inspiratie voor dress watch

Is die nog nieuw te koop?

dat weet ik niet. die van mij gaat in de verkoop. is echt als nieuw met box en papers en garantie. mocht je interesse hebben stuur even een pb voor meer foto’s en informatie.

Is volgens de kenners een witte dial geaccepteerd?? Anders is die seiko fuyugeshiki uit het blauw ook wel tof, aangezien je ook dat model al interessant vond. Beetje een Grand Seiko-achtige plaat.

Certina heeft ook mooie dressers. Meeste wel net wat bover budget, maar dat hoort hier op het forum :grin:

certina-ds1

7 likes

In mijn optiek allemaal goed passend voor onder een pak :tophat:

7 likes

Tisot Gentleman Titanium.
Lekker licht, mooi vormgegeven en je houd nog geld over om uitgebreid uit eten te gaan na je gesprek :wink::+1:

1268481-alt3-334-01

7 likes

In may jn bescheiden mening moet een dress watch, uur en minuut hebben , meer niet.
Dun, relatief klein, en weinig bling.

2 likes

Ik denk dat de Tag Carrera Quartz een hele goede optie is om te overwegen. De afwerking van dit horloge met opgelegde goudkleurige indices is fantastisch. En staat goed op leer onder een pak, en op staal iets sportiever.


Laat je niet misleiden dat Tag dit horloge Lady heeft gelabeld. Ouderwetse nonsens.

6 likes

Met een beetje zoeken kun je ook (ruim) binnen budget een leuke vintage Omega scoren. Of een andere toffe vintage. Zou deze zo onder een pak dragen.

12 likes

:ok_hand:

Wat is er met de wijzerplaat gebeurd??

Die is ietwat wat verweerd na 70 jaar. :wink:

2 likes

Ik was aan het zoeken op internet en de AD in mijn woonplaats heeft hem, samen met de andere cocktail. Morgen ga ik er even heen om goed te kunnen vergelijken.

Nu ik wat reviews heb gezien van de SRPE43 neig ik wel naar deze vanwege de kleinere kast. En die plaat is ook echt mooi!

1 like

@JuKo

Dit is ook een prachtding :ok_hand:

Ik zou het zelf dragen met een diepzwart suède bandje👇

2 likes

Ik zou m’n geld in een goedkope maar degelijke vintage dresswatch steken. Eentje die lekker loopt en of geserviced is.

Zat te vinden online.
Hier even een voorbeeld hoe mooi dat kan zijn onder het juiste pak en overhemd. :+1:

7 likes

Stalen band onder een pak zou ik alleen doen als je gaat solliciteren als tweedehands auto verkoper.

4 likes

Ik zag er laatst eentje passeren in ‘wat dragen wij vandaag’. Vergeten wie dit postte, maar hij zou zijn ervaring kunnen delen :+1:

Deze is prachtig, en draagt ook super.

Ook de vorige Visodate met 40 mm is een erg fijn en mooi horloge

3 likes

Kan niet editen, maar de jazzmaster is hier in de aanbieding

2 likes

Ik kwam hier om vintage Omega Genève of iets van die aard voor te stellen, is al genoemd.
Dan zijn er nog tal van microbrands waar je inspiratie uit kan halen

Vario Versa bijvoorbeeld?

1 like