https://vintagecitizenwatches.com/tag/citizen-8110-speedy/
Flyback chrono
Leuke suggesties tot nu toe!
Helaas zie ik vintage idd niet als optie i.v.m. dagelijks gebruik.
Haha, wat is dít nou weer voor een claim Heb je een linkje oid?
Heerlijk!
Om alvast warm te draaien
NB ik zeg vooral dat na het afscheid nemen van de Zenith El Primero ze bij Rolex zelf een uurwerk hebben ontwikkeld. Van wat ik daar allemaal over lees lijkt het erop dat ze de 8110 als uitgangspunt hebben genomen. Nou daar hebben ze ruim de tijd voor genomen en of gehad😗
Hmm, de zoektocht blijft doorgaan.
Iemand wellicht een suggestie voor een mooie moonphase automaat in deze prijsklasse?
Deze Longines; je kunt hem in drie termijnen betalen, en elke termijn valt binnen je budget
https://www.boumanonline.nl/horloges/the-longines-master-collection-l26734920
Geweldig horloge maar een horloge in termijnen betalen is iets wat ik nooit zou willen doen
Was ook maar een grapje, ik betaal ook zelden iets in termijnen, en zeker geen horloge.
Ben alleen bang dat een automatische chronograaf met maanfase binnen je budget lastig wordt. Misschien tweedehands
Je komt dan denk ik uit op een 7750 met maanfase van een niet al te bekend merk, zoiets:
Chrono is geen must in het geval van maanfase!
Wil ipv de duiker en dj een ander modelletje
Christopher Ward heeft een paar mooie moonphase modellen; wel allemaal wat boven budget:
Erg fraai, jammer v/d quartz bij zo’n horloge/merk.
Heb je wat meer info wellicht?
kijk hier maar even : Kleine NA, kleine IWC Flieger Chrono 3741
mocht je hierna nog meer informatie willen dan hoor ik dat graag van je.
Gaaf hoor. Ik heb er even tijd aan besteed. Dit is toch wel heel gaaf. Zeker ook, vind ik, omdat JLC erachter zit. Prachtige techniek.
Een kennis van mij heeft een IWC flieger Chronograph. Als ik een uur met hem optrek… heb ik 55 minuten naar de flieger gekeken
Wat een magneet.
Zelf aangeschaft in 1992?
Ja, de originele rekening zit er bij.
Een horloge met een verhaal
Dat wil je toch?
Nou Mark, je staat vooraan in de rij🤭