Invicta koopt Glycine !

HEERLIJK dit! Invicta is TOP bezig! Eerst Technomarine en nu Glycine! :smiley::+1:t4:

3 likes

Dat is zeker gebeurd nadat je jezelf TagEd hebt genoemd?

3 likes

Wacht het even af. Toen Chinezen Volvo kochten dachten we ook allemaal aan een doemscenario en zie daar: geen spat veranderd. Zelfs sexy / sexier auto’s geworden imho.

1 like

Ik zou het niet weten. Verder geen ervaring met door Lencoth genoemd merk…
Snap gewoon die Heuer-snobs niet. Ik heb (TAG) Heuer pas ā€˜ontdekt’ toen ik 20 was. Op m’n dertiende werd Heuer TAG Heuer. Maar veel Heuer-snobs zijn jonger dan ik. Dus zij hebben het merk überhaubt niet (bewust) meegemaakt als Heuer. Gaat echt helemaal nergens over.

Ik bedoel, kom op. Kwaliteit van TH-horloges is nog steeds prima. Het merk blijft z’n roots behoorlijk trouw. Meeste modellijnen stammen uit de pre-TAG-tijd, er zijn de nodige fraaie reiusses en een aantal modellen draagt zelfs weer de Heuer-naam en logo. En de prijzen zijn, zeker vergeleken de alsmaar stijgende prijzen van andere ā€˜premium’-merken, zoals Omega, nog enigszins te overzien. Niks mis mee, imo. Gewoon een mooi merk met een mooie heritage!

Maar misschien begrijp ik je opmerking niet…?

1 like

Volgens mij wordt de opmerking van @lencoth als de jouwe gezien door @dreski en is er dus sprake van een misverstand :grin:

1 like

Ik vind ze nu met die s90 spot-on in de markt. Heerlijke tv reclame ook, duwt op de juiste knoppen bij mij.

Dus idd, overname hoeft geen slecht nieuws te zijn voor het merk.

1 like

O ja hahaha. Inderdaad.

Shit. Ik was net zo blij met mijn forum-foto.

1 like

Hier, hoef je zelf geen nieuwe te zoeken:

6 likes

Kun je ze niet combineren? Met een hartje ertussen? :kissing_heart:

2 likes

WAT ? :zap:

1 like

Hoe gaaf zou het zijn als ze Armani Watches nu ook kopen. Zou een leuke liefdesbaby zijn!!

Fossil heeft de licentie voor Armani horloges.

1 like

Fossil, Armani. PotĆ”to, potĆ to…

3 likes

Hahhahahahahahahha.

1 like

brrrr :frowning:

Ik voel een review aankomen…

2 likes

Yup.

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Echt gewoon nóg mooier dan de topmodellen van Hublot!!

Stel je eens voor, Glycine op die dials!! :heart_eyes:

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

7 likes