HEERLIJK dit! Invicta is TOP bezig! Eerst Technomarine en nu Glycine!
Dat is zeker gebeurd nadat je jezelf TagEd hebt genoemd?
Wacht het even af. Toen Chinezen Volvo kochten dachten we ook allemaal aan een doemscenario en zie daar: geen spat veranderd. Zelfs sexy / sexier autoās geworden imho.
Ik zou het niet weten. Verder geen ervaring met door Lencoth genoemd merkā¦
Snap gewoon die Heuer-snobs niet. Ik heb (TAG) Heuer pas āontdektā toen ik 20 was. Op mān dertiende werd Heuer TAG Heuer. Maar veel Heuer-snobs zijn jonger dan ik. Dus zij hebben het merk überhaubt niet (bewust) meegemaakt als Heuer. Gaat echt helemaal nergens over.
Ik bedoel, kom op. Kwaliteit van TH-horloges is nog steeds prima. Het merk blijft zān roots behoorlijk trouw. Meeste modellijnen stammen uit de pre-TAG-tijd, er zijn de nodige fraaie reiusses en een aantal modellen draagt zelfs weer de Heuer-naam en logo. En de prijzen zijn, zeker vergeleken de alsmaar stijgende prijzen van andere āpremiumā-merken, zoals Omega, nog enigszins te overzien. Niks mis mee, imo. Gewoon een mooi merk met een mooie heritage!
Maar misschien begrijp ik je opmerking niet�
Volgens mij wordt de opmerking van @lencoth als de jouwe gezien door @dreski en is er dus sprake van een misverstand
Ik vind ze nu met die s90 spot-on in de markt. Heerlijke tv reclame ook, duwt op de juiste knoppen bij mij.
Dus idd, overname hoeft geen slecht nieuws te zijn voor het merk.

Volgens mij wordt de opmerking van @lencoth als de jouwe gezien door @dreski en is er dus sprake van een misverstand
O ja hahaha. Inderdaad.
Shit. Ik was net zo blij met mijn forum-foto.
Hier, hoef je zelf geen nieuwe te zoeken:
Kun je ze niet combineren? Met een hartje ertussen?

Met een hartje ertussen?
WAT ?
Hoe gaaf zou het zijn als ze Armani Watches nu ook kopen. Zou een leuke liefdesbaby zijn!!
Fossil heeft de licentie voor Armani horloges.
Fossil, Armani. PotĆ”to, potĆ toā¦
Hahhahahahahahahha.
brrrr

Toch heeft Invicta modellen die ik echt wel zou willen hebben als ik het geld er voor had
Yup.
Echt gewoon nóg mooier dan de topmodellen van Hublot!!
Stel je eens voor, Glycine op die dials!!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.