Invicta service

Alleen kon je de eerste jaren geen zwarte krijgen. Of hij het gezegd heeft is ook maar de vraag.

1 like

Ik denk ook, dat er sprake is van een vergissing. Over twee dagen is de zaak weer open en kan navraag gedaan worden naar de feiten. Wat bedoelt Invicta met: voor iedere verkochte Invicta is er een back up aanwezig. Ik gok op een “voorraad servicemateriaal, dat in redelijkheid volstaat om aan 99% van de service aanvragen te voldoen.”

Ze hadden hele rijen met van die kasten en ook nog een extra verdieping in die loots. Ik heb gewoon maar een paar foto’s genomen. Het heeft toch geen zin om van iedere stelling een foto te maken? Wat moet ik daar mee?

Zie reactie hierboven :point_up_2:

Natuurlijk begrijpt hij het verkeerd, maar het niet willen snappen na de uitleg van de forumleden is verbazingwekkend. :slightly_smiling_face:

Hoe duidelijk wil je het hebben?

3 likes

Begrijp ik goed dat ze voor die onderdelen andere horloges plunderen? :thinking:

8 likes

Nergens schreef ik dat er sprake is van miljoenen setjes… droom lekker verder :rofl::rofl::rofl:

1 like

Wat bazel je? :exploding_head: horloges plunderen???

1 like

Met 400.000 horloges per jaar heb je binnen 8 jaar 3 miljoen setjes.
Als 1/3 terugkomt wat ik niet uitsluit, en Invicta ook niet volgens jou, heb je nog een stock van 2 miljoen.

1 like

image

15 likes

Ik verwacht dat bij iedere batch die ze kopen. Stel voor dat ze van 1 model 1000 inkopen (en ook verkopen) dat ze daar toch wel een x aantal van die service pakketjes moeten hebben. Gewoon puur voor de service. Hoeveel ze exact hebben is toch niet relevant? Als jij zeg dat op die foto’s zo’n 5000 zouden staan. Ik had zeker nog 10 keer zoveel foto’s kunnen maken. Maar vinden jullie het echt relevant of ze nu 50.000 van die setjes hebben of is het relevanter om bij stil te staan dat ze blijkbaar investeren in service?

1 like

Hey nu voel ik mij aangesproken.:triumph::laughing:

2 likes

ik niet, maar jij wel blijkbaar aangezien je het maar bleef herhalen

Maar terugkomend op de openingsalinea van je topic

Nou, dat doen ze dus niet :slightly_smiling_face::+1:

3 likes

Nou ik vind het relevanter dat ze investeren in de service en blijkbaar dat ze schijnbaar voor heel wat horloges en modellen materiaal aanwezig hebben. Dat is voor mij belangrijk. Niet hoeveel ze exact precies hebben. Of het nu 10.000, 100.000 of een miljoen van die doosjes zijn, dat maakt mij niks uit.

3 likes

Gewoon die fraaie oude modellen servicen en geen energie besteden aan die moderne narigheid. :+1:

Het is een serieus bedrijf. Hebben hun servicecenter op orde. Verkopen aanzienlijke hoeveelheden horloges.

Gewoon goed.

Slotje?

4 likes

Dank voor de inspiratie!

9 likes

Verwacht ik van niet.

1 like

Waarom moet hier een slotje op? Heb jij ervaring met de service van je Glycine horloges?:wink:

Nou niet op de man gaan spelen hè?

Maar zo te zien heeft Invicta de onderdelenvoorraad op orde. Goed om te zien hoor. Laat ze maar kletsen Kasper. Jij weet wel beter. :v:

2 likes

In de autowereld is het niet anders: De platformen waar diverse modellen van allerlei merken, op gebouwd zijn (zeg maat chassis e.d.) zijn heel veel dezelfde, om kosten te besparen, maar ja, daar hoor je dan nooit iemand over klagen (c.q. zeuren)