Ik snap ze wel, misschien had Rolex het geen DJ moeten noemen. Maar ach, het maakt me niet uit.
Edit: Mijn reactie is gebaseerd op de vele reacties op mijn DJ. Velen, de meesten wellicht, vinden hem top. Maar ook erg veel niet. Punt is dat dat me dus niet uitmaakt. En nu weer verder on-topic
Sinds ik een week of drie lid ben van het forum 2 horloges gekocht waar ik hiervoor nog nooit van had gehoord.
Een Squale 1545 en een Vostok Amphibia om te modden. “Modden? Kan dat ook met horloges?” zou ik drie weken geleden gezegd hebben.
Maar ik ben niet beïnvloed door het forum hoor☺
De invloed is er wel degelijk, veel soorten en merken komen voorbij, er is veel achtergrondinformatie te vinden en nieuwe en voor mij onbekende merken en modellen heb ik zo leren kennen. Ik weet beter wat ik mooi vind en waarom, en ik weet waar ik niet (meer) aan begin.
Beïnvloed mijn keus in het geheel niet. Ik blijf het een leuke bezigheid vinden om Chinese horloges met top (vanuit zicht prijs:kwaliteit) specs op te sporen en te kopen. Ik vind daarbij de negatieve reacties op die aankopen vanuit het HF wel hilarisch. Van rotzooi tot serieuze adviezen om door te sparen.
Het beïnvloed mijn smaak niet, maar misschien wel een klein beetje mijn keuze.
Aangezien ik steeds meer leer over horloges/uurwerken en steeds meer nieuwe merken leer kennen met een mooie historie.
Klopt, door dit fukking forum…mn Omega speedmaster ingeruild voor een Rolex Submariner… een extra rib uit je lijf van heb ik jou daar…en bedank he forum…beinvloedbaar? Wel nee joh , lijkt maar zo… maar dat is nondejeu wel de laatste dure aanschaf…Nu RUST…
Zeer besmet door de meningen alhier gelezen. En navenant meerdere keuzes daarop gebaseerd. Toch zelfsturend: niet iedereen maakt een reis naar Japan of koopt via tante Ali een Bligertje. Dat laatste doe ik gewoon, schaamteloos. 't Is blauw, erg blauw, automatisch en GMT. Poeh, daarmee worden diverse wensen in enen vervuld. T.z.t. een ronkende NA.
“Ik blijf het een leuke bezigheid vinden om Chinese horloges met mijn voorkeurspecs op te sporen en te kopen.”
Ah, ook net nieuw zie ik😀
Mod is een afkorting van het Engelse modding.
Komt van modify, oftewel modificeren, aanpassen aan je eigen smaak. Bv een andere band of andere kleur wijzers op je horloge aanbrengen.
Modden is denk ik een beetje een verbastering.
Edit: please correct me if I’m wrong zeer gewaardeerde HF rotten.