Is 35 horloges heel extreem?

Als je nou overal consistent te laat komt, dan is het te veel.

Of zijn er het dan juist te weinig :thinking:hmm

2 likes

Voor mij is 35 horloges extreem.
Heb er nu net geen 10 en dat vind ik eigenlijk al te veel :sunglasses::upside_down_face:

2 likes

Inderdaad, verder gewoon lekker doen en je laatste vest heeft geen zakken dus lekker van genieten. Persoonlijk vind ik 10 meer dan genoeg, maar ik heb dan nog andere geld verslindende hobbies naast mevr. Valentijn.

2 likes

knap dat je het red met 35 horloges :flushed:

1 like

Gewoon (blijven) doen wat voor jou ok is. Wat een ander ervan vindt is niet relevant.

Ik wil zelf uitkomen op zes en eentje om de pols. Dat vind ik genoeg. Ik merk dat ik onrustig word van meer horloges dan er in de doos passen.

En die doos ligt ook nog eens in een externe kluis, dus ik zie het niet eens. Maar toch. Voor mij is het genoeg. Ik zie zeker geen maximum in de verzameling van een ander.

Geniet ervan!

2 likes

Ligt eraan, ben je een liefhebber of een verzamelaar? Of een hybride? :wink:

1 like

Is iets dat je puur zelf moet bekijken. Ik zou er nooi zoveel kopen want bij mij is het ook echt om te dragen, bij die outfits die kleur en bij de andere die. Ik ben dus niets met 35 horloge’s :yum:, als je ze echt verzameld om af en toe eens vast te nemen en te bewonderen kan je nog naar veel meer gaan denk ik :wink:

2 likes

Ik vind 35 Horloges echt belachelijk … !!!
(Keb er zelf iets meer als 100…) :wink:

2 likes

ik zou naar 37 gaan kan je om de tien dagen wisselen. sterkte

2 likes

35 stuks is een verslaving :rofl: maar zolang het aan horloges is,is dat volgens mij niet echt een probleem :facepunch:

2 likes

Helemaal niet gek, het is een hobby. Als je postzegels spaart zeg je toch ook niet bij het hebben van 35 postzegels dat dit gek is, nou zo kijk ik tegen het verzamelen van horloges aan. Ik zit op 65 exemplaren inmiddels een ik voel me niet vreemd :wink:

5 likes

Ach, de een heeft 35 horloges, de ander een stal vol met paarden, weer een ander een overmaatse garage met Porsches of andere exoten en ik een overjarige collectie microkini’s als laatste restanten van mijn ooit bloeiend bedrijf.

9 likes

Ik verberg het, niemand weet van mijn verslaving. Alleen hier op hf kan ik redelijk anoniem over praten.:grin::crazy_face:

4 likes

Je klinkt als een ervaringsdeskundige Pieter :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Waar blijven die foto’s? :smiley:

1 like

Geen haar op mijn hoofd!
:tongue:

2 likes

Duidelijk geval van overcompensatie.
Wat heb je eigenlijk nou nodig qua klokkies?
1 gents
1 sportieve
2 beaters
2 verstopte luxe horloges die net zo duur zijn als een half jaarsalaris
En één speciale voor trouwerijen en uitvaarten.

Ik hou me er zelf ook aan🤣

13 likes

Ik verzamel geen bromfietsen meer(Scudo wel) en geen oldtimer autos meer… Heb nu ook geen drie huizen meer.
Mijn vrouw is blij dat ik nu horloges doe.
Nog wel.:grin:

.

.
.
Na anderhalf jaar zijn het er 170
En nog wat quartz horloges
En nog wat dameshorloges
En nog een hele zwik donor horloges
En gereedschappen
:joy:

15 likes

Keuze stress ha ha.