Is Breitling gestopt met Witgouden applied Breitling logo's bij de Superocean II?

Vanaf de 17380 is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Of niet dat @BadgeandBezel & @Utrecht2

2 likes

Die tijden zijn geweest…:wink:

image

2 likes

Ja met Colt series begon het al. De nieuwere generatie die ik had had al niet meer zo’n logo maar een of ander goedkoop plastic geprint alternatief.

Vandaar de deze het ook finaal aflegde tegen mijn Superocean II 42

1 like

De applied idices vd Colt maken dat verschil weer goed mi :wink:

3 likes

Ja die waren wel mooi, maar het logo doet meer met mij…

Jammer dat je Rolex ook een printje vh logo heeft dan :smiley: Ik kan er goed mee leven overigens :+1:

5 likes

Spelbreker

1 like

Ja ik ook. Maar ik had de Colt 44 en de Superocean II 42 naast elkaar. De Superocean II 42 had met zijn applied logo en gegraveerd caseback met het oude Breitling logo met vleugels en anker en tevens minder grote voorkomen gewoon mijn voorkeur. De Colt moest dus het veld ruimen. De Colt miste voor mij de X factor :slight_smile:

1 like

Haha say no more :joy::+1:

Al draagt een aap een gouden ring (gouden insert in een ring in dit geval)… :speak_no_evil:

1 like

Jammer. Vond het juist zo leuk dat luxe glimmende vleugeltje!

1 like

wings
Zo mooi…

3 likes

Inderdaad! :heart_eyes:

2 likes

Ja die applied logos, ik heb ze jaren geleden terug zien verschijnen op de modellen. Als ik me niet vergis op de Omega Aqua Terra en de Breitling Superocean. Nu beginnen ze terug te verdwijnen.

Mijn Omega Smp 300m van de eerste generatie had dit nog niet, tenzij je een limited edition had. De volgende generaties wel. Waarschijnlijk de nieuwe trend om extra opbrengst te genereren door minder te geven.
Wel krijg je grotere horlogedozen (verpakkingen), maar minder bling op het horloge zelf.

1 like