Is deze nieuwe STEINHART vet of bad?

Kan prima naast elkaar hoor…

2 likes

Blijven mooie horloges, maar ga liever voor de middelste. Dan maar even doorsparen :wink:

Ik heb daar wel wat mee, op de cyclops na.

Of ik 'm zou kopen? Dat niet.

Ik moet zeggen dat mijn hart niet sneller gaat kloppen. De eerlijkheid gebied me overigens ook te zeggen dat ik dat met de meest, volledig, zwarte uitvoeringen heb. Deze is daar dus geen uitzondering op.

No offence, maar Brits, Canadees en Australisch Engels doen het toch echt met een C.

Nee nee, het was de juiste spelling in meer varianten van Engels dan het Amerikanisme wat @lencoth voorstaat.

:slight_smile:

Dit geldt ook voor defence.

1 like

Dat échte HF-gevoel

12 likes

Ik vind 'm eigenlijk best mooi. En dat als Tudor GMT bezitter.

1 like

Die sneeuwvlokwijzer: :face_vomiting:
(op elk merk horloge)

2 likes

Ach…ieder voor zich. Worden er maar 100 van gemaakt. Gegarandeerd worden ze verkocht…en…wat nou niet populair is…is straks zeldzaam…lees :moneybag::moneybag::moneybag:

Vast een prototype

Dat is dan ook zo’n beetje de enige die ik trek in zwart. Mooi ding.

No defense, no defence :pensive:

1 like

Ik probeer er altijd een beetje open minded in te gaan, maar ik vind dit echt niet mooi. En voor dat geld is wel wat beters te krijgen.

1 like

Ik zou niet weten waarom je niet kritisch mag zijn op een merk als Steinhart als horloge liefhebber.

Een auto liefhebber gaat ook los op deze inspiratieloze copycat meuk uit China. En mag daar ook vanalles van vinden.

Kan de hommage drager nog wel tegen kritiek vandaag ter dag? Of wordt elk kritisch geluid als snobisme weg gezet?

Is Rolex homage van Tudor of andersom?

Haha hilarisch argument vind ik dit altijd. Tudor is owned by Rolex. Komt dus uit dezelfde stal…

Een Lamborghini Urus en een Audi Q8 hebben onderhuids ook gemeenschappelijke techniek en zelfs onderdelen, komen immers ook uit dezelfde stal. De Audi Q8 is toch ook geen Urus hommage?
Hetzelfde geldt voor een BMW 7 serie/X7 en een Rolls Royce Ghost/Cullinan. Ook gemeenschappelijke DNA en ook uit dezelfde stal.

3 likes

Zwart pvd coated look is niet mijn ding maar het is weer eens wat anders

Volgens mij zijn Tudor en Rolex zijn beide eigendom van de Hans Wilsdorf Foundation, en “zusjes”.

Patato patato, tomato tomato…
Uit dezelfde stal dus :+1:

Ook van deze afgekeken