Is dit roest? Steeldive horloge

Bij de tuna Steeldive en Addiesdive is niks aan de hand

Bedenk wel dat het retour sturen een paar tientjes gaat kosten. En met een beetje pech mag je ook opnieuw import kosten gaan betalen als ze een nieuw of gerepareerd product versturen.

1 like

De kosten om terug te sturen betalen hun, ik heb bij aliexpress nog nooit import betaald.

Dat is aardig.

Dan heb je mazzel gehad tot nu toe, of de kosten waren al bij de verkoopprijs inbegrepen.

1 like

Dat is standaard bij Aliexpress tegenwoordig. Zij dragen de btw zelf af aan de EU.

2 likes

Als je dit topic combineert met deze :point_down:t2: heb je op beide een antwoord :wink:

2 likes

Nee, dat is een Amphibia. :slight_smile:

:popcorn:

Run For Cover GIFs | Tenor

3 likes

Wat een leuke reacties weer, dhr junkschulp heeft nu wel voldoende aandacht om level 2 te bereiken
Knap gedaan!
:innocent:

2 likes

Wat! :face_with_raised_eyebrow:

Kijk, geen roest op de blikken ontharings band!
:wink:

3 likes

Haha zou wat zijn als hij idd zelf wat roest erop heeft gedaan om weer een 600 reacties topic te vullen. :crazy_face::crazy_face:

3 likes

Dat dus :+1:

1 like

Wow - wat een draad voor een horloge van enkele tientjes. You get what you pay for. 'Nuff said. :smirk:

3 likes

Respect , rotmateriaal geeft geweldig topic

1 like

Verklaar je nader.

2 likes

Uh, van horloges ik meen tot €250 daarna krijg je zelf een rekening van PostNL met BTW en €12,50 behandelingskosten. Wat je dan nog moet afrekenen is ongeveer verrekend met de prijs die je dan nog eerst of achteraf aan Ali betaalt. De hele precieze prijs staat dan niet helemaal goed bij het horloge.

2 likes

Nou, enkele tientjes. Geen “serieuze” horloges zeker? Kun je doortrekken naar allerlei gebruiksvoorwerpen, kleding, auto’s, huizen. Sorry word ik altijd enigszins kriegel van.

1 like

Rolex gebruikt gewoon 904l hoor. Kunnen jij en ik ook kopen voor een eurootje per kilo. Is prima staal, begrijp me niet verkeerd, maar niet zo mysterieus over doen. Wordt gebruikt in de chemische industie.

1 like

Klopt maar is wel anders dan andere horloges.
En ja Titaan kost ook niks heb ik ook liggen en gebruikt het af en toe.

1 like

Maar bevat wel 25% nikkel, daar kan ook niet iedereen tegen :grimacing:

Dat komt omdat keukenmessen van een martensitisch (hardbaar) rvs zijn en niet van austenitisch rvs. Ga maar eens met de magneet over je bestekbak, vorken en lepel blijven niet hangen, messen wel. Ze zijn daarom ook veel minder corrosiebestendig.

3 likes

Je hebt gelijk, daar zit een maximum aan, 150 Euro dacht ik. Maar het horloge waar het hier over gaat zal daar denk ik onder zitten.

1 like