Dat zie je dus verkeerd, wat ik zeg zijn geen feiten maar mijn mening dus wat je ook zegt voor mij is het geen onzin.
Een kwestie van smaak dat is het.
Je kan nu inderdaad modellen opnoemen die deze eigenschappen niet hebben maar dat neemt niet weg dat ik nog nooit een wauw gevoel heb gehad bij al deze merken.
Hoogstens een mwah, behalve bij patek en audemars.
Daar hangt het er sterk vanaf.
Zou kunnen maar ik vind het in elk geval een merk welke niet echt een eigen identiteit heeft. Beetje zo’n mengelmoesje van een beetje van dit en een beetje van dat met heel veel variaties.
Dat kan en dat mag, het enige dat ik wil zeggen is dat je ze eens in het echt moet bekijken.
Dan zie je dat er echt over nagedacht is en dat ze van een goede kwaliteit zijn, ondanks wat velen hier roepen over ML .
Dan heb ik het wel over de masterpieces he, de goedkopere lijnen heb ik nog niet in men handen gehad.
Een Pontos chrono en een Aikon zijn beide echt mooie (subjectief uiteraard) horloges qua detail en afwerking is mijn ervaring.
Ze gebruiken gerenommeerde uurwerken ook. Je kunt er in die zin bijna geen miskoop aan doen…
Iedereen mag ervan vinden wat hij wil
Maar ik kan er altijd nog van genieten als bij de eerste dag toen ik hem kocht.
Helaas is er een probleem (dat waarschijnlijk aleen in de ogen van de juwelier bestaat)
met het batterijtje.
Ik heb hem ik ben er fier op en hij zal nooit weggaan
Ik heb jaren een ML gehad en elke dag gedragen. Prima afwerking en bleef mooi. Het enige nadeel is dat de leren bandjes ontzettend prijzig werden en elke 1.5 jaar vervangen moesten worden.
Frederique Constant spreekt mij persoonlijk erg aan als merk(naam) en wat ze doen, dat heb ik dan weer niet met Raymond Weil of Maurice Lacroix, vraag me niet waarom Uiteindelijk draait het toch ook deels toch om het gevoel wat je bij een merk(naam) hebt denk ik…
Ah dat wist ik niet.
Ja ik vind ze ook heel mooi, heb nog niet zolang geleden gespast bij de AD.
Ik ben afgeknapt op de wijzers maar voor derest echt een top horloge .