Ik zie ook alleen maar smartwatches om me heen. Denk dat een aantal horlogehuizen het moeilijk gaat krijgen net als bij de quartz revolutie.
Ik heb niks met smartwatches maar ja ben ook al 50+
De meeste smartwatches zijn voor mij dan ook smat.
Neeeeee
Voor mij heeft een horloge tandwielen veren en een balans.
Nee hoor, de AW is er al een tijdje met 4G, LTE, en een digitale SIM-kaart
https://www.coolblue.nl/advies/wat-is-apple-watch-cellular-4g.html
Met mijn 28 jaar heb ik ook evengoed niets met smartwatches. Ik heb er eentje voor het sporten, maar verder niet mijn ding.
Een late reactie, maar toch.
Ik ben niet de vlagger, maar ik snap het wel, heel goed zelfs.
Ik denk dat het lag aan de foto op de Apple watch, dat roept bij sommige mensen “te” nare herinneringen op.
Die foto is 217 keer eerder op HF langsgekomen dus dat waag ik te betwijfelen.
Maar ik zal het eens met een gezellig My Little Pony plaatje proberen binnenkort, beloofd.
Wat een ballen topic. Tuurlijk is dat geen horloge. Dat is een polscomputer. Horloge noobs
Now w’re talking
Blijkbaar is niet iedereen dit dus met je eens! Vandaar dit ballen topic.
Ik ben het met je eens, vandaag de volgende vraag: hoort een smartwatch dan op het horloge forum volgens jou?
Dat slappe gelul weer😆
Nee natuurlijk niet😁
Met pek en veren van het forum af ?
Haha neeee, een doorverwijzing naar tweakers forum. Rustig aan teun😉
Rustig aan ? Niks ervan!
Ik heb niet het hele topic doorgelezen. Excuus. Maar is de onderstaande Rolex nu een smartwatch? Heeft een in-house movement van Apple.
Dat heet de “AppleCore”.
Hier heet dat gewoon ‘klokhuis’.
Beide smaken als kip, dus ik keur het goed
Struisvogel smaakt eerder naar rendier of hert. Sorry.
Tja, wat zegt een smartwatch over je stijl? Zwart schermpje en iedereen ziet er hetzelfde uit, nou vooruit een kek bandje eraan in een ander kleurtje:roll_eyes:. Hoe fijn is het een horloge bij je stemming te dragen, passend bij een mooi pak, casual of sportief. Zegt voor mij meer over de persoon. Aan de andere kant heeft het meer mensen aan “het horloge” gekregen. Persoonlijk heb ik er niks mee, wordt nu al gek van alle meldingen, lichtjes, piepjes en herinneringen en laat nou eerlijk zijn, iemand die tegen zijn pols kletst terwijl de foon in de broek . Zal vast handig zijn en heel interessant staan maar not my cup of tea.