Niet vergeten:
Handwas bestendig.
Niet vergeten:
Handwas bestendig.
Prachtig horloge toch, ik heb nooit gezegd dat er iets mis is met horloges van modehuizen.
Nee natuurlijk niet. Hoe meer productlijnen hoe meer winst. Ze hebben helemaal gelijk.
Waarom zouden ze zichzelf beperken? Dat zou een hele vreemde bedrijfsvoering zijn. Ze zullen gerust hebben onderzocht of er een markt voor is, en of het evt invloed zou kunnen hebben op het imago.
LMVH is een voorbeeld qua marketing en strategie, dus eigenlijk is je vraag bijna absurd
Verder totaal niet relevant of jij en ik ze mooi vinden, of dat het een aanwinst zou zijn voor horlogeland (sprookjesland).
Ik ken genoeg kroeggangers die deze horloges makkelijk kunnen betalen. Afgelopen zaterdag nog een drankje gedaan met iemand met een FP Journe om de pols van een kwart miljoen (thuis gegoogled, want ik was benieuwd). Gewoon onder de krassen
Dat laatste biertje in de kroeg hoeft ook niet. Wel leuk.
Vuitton is iconisch in modeland en horloges begeven zich voor een deel in de periferie van mode. De geportretteerde klok geeft wel sjeu aan het geheel!
Ik dacht dat die meer in (sky)lounges zaten.
Wel een baas dan.
Wouw Je zou je bijna spontaan laten ombouwen.
ik heb veel over voor horloges, maar dat nog net niet.
Mag trouwens ook als man gedragen worden denk ik.
Hahaha, ja gaat ook wel ver :
Zeker. Je mag alles dragen als man, vrouw of wat voor keuzes er tegenwoordig ook zijnâŠMaar nee, ik zie hem het liefst om een vrouwenpols, bij voorkeur de pols van mijn vrouw. (Ik gun hem ook zeker aan de pols van jouw vrouw)
Plopsaland om je pols⊠Persoonlijk niet helemaal mijn smaak maar ieder zân eigen natuurlijk.
Ja, hij heeft wel meer mooie horloges, zoals een full set double red Seadweller MK1 uit 1967. Ook niet echt een gewone doorsnee Rolex.
Hij, en mijn broer leven in een andere wereld dan ik, maar ze komen wel gewoon in de kroeg.
Daar dragen ze de meest exclusieve horloges, maar geen Rolex, want dat is gevaarlijk
Die Journe was deze trouwens. Een boutique editie waarvan er 20 gemaakt zijn.
Dan sta je toch echt wel in de hoogste kringen bij FPJ.
De âstandaardâ horloges zijn al moeilijk te verkrijgen heb ik begrepen.
Wel heel cool dat ze gewoon gedragen worden.
Hypotheek op je pols
Ja, hij liet ook al doorschemeren dat dit niet zijn enige horloge was van Journe. Hij is bevriend met mijn broer, en hij weet dat ik ook gek ben van horloges. Anders had hij mij dit nooit verteld.
Kom ik aan met een gewone Speedmaster
De tambour wordt in meerdere versies geleverd, en ik vind het wel een verrijking voor de horlogewereld. Het is niet veel merken gegeven om zoân eigen smoel te presenteren.
Tja, dat was Rolex ook tot 2004.
Maar het LVMH conglomeraat maakt naast Louis Vuitton ook Zenith, Tag Heuer, Bvlgari en Hublot.
Medunkt dat hun kennis en kunde het plakwerk aanzienlijk overstijgt.
Je vergeet Cartier.
ze waren er al voor Rolex inderdaadâŠ
Je bent om?
Niet echt. Het is meer verbazing.