Mijn fijnste , ik voel niet dat ik hem om heb , is inmiddels aardig doorleeft maar nog steeds prachtig en geeft nauwkeurig de tijd aan
Alles wat ik daarna heb gekocht ( duurder ) krijgt minder polstijd ; te teer of te mooi om gedachtenloos te dragen
Mijn fijnste , ik voel niet dat ik hem om heb , is inmiddels aardig doorleeft maar nog steeds prachtig en geeft nauwkeurig de tijd aan
Haha, pas maar op. Over een paar maanden praat je anders
Mijn duurste horloge momenteel is een Rolex Datejust 36 mm in staal en die draagt (tot nu toe) ook het meest comfortabel van al mijn horloges.
Echter… er is een veel minder kostbare duiker bijgekomen, vrij kort geleden, die eerlijk gezegd voor mij even lekker draagt en dat is deze:
Bij mij hangt het - zoals bij velen hierboven - ook van de gelegenheid af. Momenteel krijgt de Alpinist bij mij de meeste polstijd. En dat is bij lange na niet de duurste …
Wat is daar zo leuk aan dan?
Wat is daar zo leuk aan dan?
Haha ik verslikte mij bijna in mijn Gulden Draak. Lekker scherp op de zondagmiddag Tom .
Leuk, leuk…
…’goedkope’ horloges hebben mijn aandacht niet dus laat wat mij betreft de ‘dure’ horloges de boventoon maar voeren…
Haha, dat logo heb ik lang niet gezien. Ben je skiën?
Heerlijk! Geniet er van, schitterend land!
Jaren geleden 3 week lang gefietst in Finland.
Inderdaad maar 1 regenbui gehad.
jammer dat die bui 14 dagen duurde…
(onnodig te zeggen dat het geen pretje is om de tent op een sompig weilandje te moeten opzetten)
jammer dat die bui 14 dagen duurde…
Haha, sodeju.
dat het geen pretje is om de tent op een sompig weilandje te moeten opzetten
Dat weet ik nog wel van Terschelling, inderdaad. Hoewel wij dat met een stuk meer bier in onze mik moesten doen dan jij, zo neem ik aan
zo neem ik aan
juiste aanname
Mijn duurste is wel degene die ik het meeste draag, in mijn vrije tijd. Is ook één van mijn meest comfortabele.
Tijdens mijn werk wissel ik veel meer af en wissel ik meer tussen horloges, overigens ook met veel plezier!
Tijdens mijn werk wissel ik veel meer af en wissel ik meer tussen horloges
Je neemt ze mee in een heuptasje…?
Dat doet toch iedereen?
Hij is met z’n drieën…
‘t Is behelpen