Is je duurste ook automatisch je fijnste?

Mijn fijnste , ik voel niet dat ik hem om heb , is inmiddels aardig doorleeft maar nog steeds prachtig en geeft nauwkeurig de tijd aan

Alles wat ik daarna heb gekocht ( duurder ) krijgt minder polstijd ; te teer of te mooi om gedachtenloos te dragen

2 likes

Haha, pas maar op. Over een paar maanden praat je anders :wink:

1 like

Mijn duurste horloge momenteel is een Rolex Datejust 36 mm in staal en die draagt (tot nu toe) ook het meest comfortabel van al mijn horloges.:slightly_smiling_face:

Echter… er is een veel minder kostbare duiker bijgekomen, vrij kort geleden, die eerlijk gezegd voor mij even lekker draagt en dat is deze:

6 likes

Bij mij hangt het - zoals bij velen hierboven - ook van de gelegenheid af. Momenteel krijgt de Alpinist bij mij de meeste polstijd. En dat is bij lange na niet de duurste …

4 likes

Wat is daar zo leuk aan dan? :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Haha ik verslikte mij bijna in mijn Gulden Draak. Lekker scherp op de zondagmiddag Tom :joy:.

1 like

Mijn duurste

Mijn fijnste

Nee dus voor mij

6 likes

Leuk, leuk…

…’goedkope’ horloges hebben mijn aandacht niet dus laat wat mij betreft de ‘dure’ horloges de boventoon maar voeren…:face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Sorry, te flauw. Oorzaak is een minder classy biertje.

2 likes

Haha, dat logo heb ik lang niet gezien. Ben je skiën?

Onder andere. Suomi…

Dit is zeezicht…

8 likes

Heerlijk! Geniet er van, schitterend land!

1 like

Jaren geleden 3 week lang gefietst in Finland.
Inderdaad maar 1 regenbui gehad.

jammer dat die bui 14 dagen duurde…

(onnodig te zeggen dat het geen pretje is om de tent op een sompig weilandje te moeten opzetten)

2 likes

Haha, sodeju.

Dat weet ik nog wel van Terschelling, inderdaad. Hoewel wij dat met een stuk meer bier in onze mik moesten doen dan jij, zo neem ik aan :joy:

juiste aanname :slight_smile:

1 like

Mijn duurste is wel degene die ik het meeste draag, in mijn vrije tijd. Is ook één van mijn meest comfortabele.

Tijdens mijn werk wissel ik veel meer af en wissel ik meer tussen horloges, overigens ook met veel plezier! :slightly_smiling_face:

5 likes

Je neemt ze mee in een heuptasje…?

1 like

Dat doet toch iedereen?

3 likes

Hij is met z’n drieën…

1 like

‘t Is behelpen :+1:t3::grinning: