Is mijn speedmaster waterdicht?.

Weet iemand of mijn speedmaster waterdicht is?, ik hoor en lees allemaal verschillende verhalen.

1 like

Niet te kort aan info…

1 like

Kan je heel makkelijk zelf testen.

19 likes

Ik denk dat je hem gerust in een bak water kunt gooien. De pakkingen zien er prima uit en de recente service is prima uitgevoerd.

6 likes

Een nieuwe:

54

… aldus omegawatches.com.

5 bar, ik zou er niet mee gaan duiken (zelfs niet zwemmen). De afwas? Doen! :sunglasses:

2 likes

Bedankt voor je info.

1 like

Staat ook gewoon op je pictogramkaartje, die je bij je Omega hebt, hoor. Maar goed, een ander laten zoeken is ook best leuk. :wink:

7 likes

Ik wist niet dat het op mijn kaartje staat.

Ben je niet een beetje jong voor een Speedmaster?

Kicken toch, zwemdiploma’s halen met een speedmaster om !

6 likes

gevonden, bedankt. Weer wat geleerd👍

1 like

5 bar = 40 meter diepte. Dus je kan er best mee duiken volgens je kaartje. Toch? En dan zeggen ze dat je er hoogstens je handen mee kan wassen?! Verwarrend hè?

Hier kan je er meer over vinden:

Samengevat: blijf weg bij water met je Speedy. :slightly_smiling_face:

1 like

Waar staat dat? Ik zie dat nergens staan op zijn kaartje… :thinking: logisch ook want drukbestendig tot 5bar is niet geschikt om mee te duiken.

Ps goeie informatieve link! :ok_hand:

1 like

Joh, als ie nat is geworden dan flikker je m in een bak rijst en is het gefixt. Dat werkt altijd en overal. Ook in Las Vegas.

11 likes

Hij is waterdicht maar je kan er niet mee zwemmen.

4 likes

Het is gemaakt om naar de maan te gaan, niet om mee te zwemmen.

5 likes

Bij de titel van dit topic moest ik aan een verhaal van @Fate_Amenable_To_Change denken wat ik had gelezen.

1 like

Ten eerste is men helemaal niet op de maan geweest. Dat was een studio opname. Ten tweede zou dat betekenen dat er geen water op de maan zou zijn.

Uhuh. :upside_down_face:

4 likes

Blijkbaar want in de door jouw geposte link staat het volgende

:wink:

Dus het is sterk af te raden m.i. en ik zou geen horloge meer willen dat 5atm is. Die Hamilton field watch had dat ook, mede daarom ook weg gedaan. Alles wat ik heb nu is 10atm of meer.