Die doos is echt waanzinnig. Vd hele heritage serie eigelijk.
Ja hallo Ruud, dat komt omdat jij vaak van die damsteentjes draagt.
skx is wel leuk
Oef ja die ziet er niet best uit naast een mooie Oris Diver 65…lijkt wel een TagHeuer 🫣😉
Zo nog meer lange tenen om op te stampen?
Longines is een topmerk trouwens, lekker bezig de laatste jaren, dit zou mijn top 3 zijn…
Ongeveer 2,5 jaar geleden kwam Oris bij mij in het vizier doordat een collega het merk mij liet zien. Sindsdien kreeg ik dat model niet meer uit mijn hoofd. Vorig jaar november toch maar de knoop doorgehakt en ik heb er nog steeds veel plezier van.
Zeg nooit “nooit”, maar dit horloge had twee jaar door mijn hoofd gespookt dus het zal waarschijnlijk nooit… herstel, niet snel de collectie verlaten.
Dat gezegd hebbende… bij deze een fotootje van mijn Divers 65.
Ik vind overigens de Divers 65 het enige leuke model. Met de andere modellen heb ik niet heel veel. Ik vind ze wel leuk, maar niet voor mezelf. Van een Divers 65 zou ik er nog best eentje van willen bij hebben. Zo hoop ik dat die van @Stevil85 nog een tijd te koop zal staan hahaha (sorry, ik heb net getekend voor een verzorgde verhuizing en heb al twee maanden dubbele lasten ) Als ik na de verhuizing financieel ben bijgekomen mag ie wel komen haha.
Mijn vrouw ben ik nooit zat gelukkig.
Die is toch fantastisch… die moet gewoon een keer er bij komen.
Is er zo 1 niet net in het blauw gezet?
Jazeker, al een tijdje terug, maar ik zit al maanden op mijn handen omdat ik wist dat ik met dubbele maandlasten zou zitten. Gelukkig is mijn huis verkocht en en heb ik uiteindelijk 3 maanden dubbele lasten. Als ik die niet had, dan zat die waarschijnlijk al wel in de collectie
Edit: ik doel natuurlijk op die Glow die er bij moet komen. De foto in mijn post is mijn Divers 65
Zo 1 staat sinds 3 uur ook in het blauw… Maar is niet de jouwe…
Ik sta alvast op de uitkijk
Moet je teleurstellen julian, hem hem net 5 min geleden verkocht 🫣🥴
Nee… als het de mijne was zou ik toch wel aardig in paniek zijn , maar als je naar de details kijkt, het had wel gekund. Die in het blauwe staat heeft dezelfde gladde end links als die van mij. Die end links zijn alleen geleverd bij de eerste batch bracelets. Daarna kwamen er andere end links. Die zijn ietsjes korten en hebben twee gegraveerde streepjes, zodat het iets beter matcht bij de rest van de bracelet.
Dat werd ook wel tijd! Was het dankzij dit draadje? Dan was dit draadje toch nog ergens goed voor
Geen probleem… het is voor mij een goed excuus om dan toch een keer naar de Oris Boutique te gaan. Ik ben er nog steeds niet geweest
Tja wie weet waar dit draadje allemaal goed voor is geweest. Krijg waarschijnlijk wel sellers remorse, maar dan halen we hem nog wel een keertje. Kan ik ook eens een keertje naar Amsterdam
Als die sellers remorse al niet een beetje is komen opdagen na 99 ups komt ie helemaal niet meer hoor
Ja ook erg benieuwd waar dat vandaan kwam. Ik denk dat een hoop mensen hem gehaald hadden omdat je ze destijds kon dragen en voor nagenoeg retail prijs weer kon doorverkopen als het niet beviel. Nu de prijzen wat zakken dat mensen er liever vanaf zien ofzo…
Ik snap het niet, ik vind het een geweldig horloge, en deze gaat voorlopig zeker niet weg!
Wie weet! Op een regenachtige dag zit je op je bank thuis met een dekentje en warme chocolademelk door je foto’s te scrollen, en ineens…. Janken want had ik het maar nooit verkocht. Achja luxeproblemen