IWC 377714 na 2 mnd datum niet meer werkzaam

Klopt. De ‘14’ maakt hem de Petit Prince. Bedoelde dat de hele 3777 serie hetzelfde uurwerk heeft. De 79320 is gewoon een omgebouwde 7750

Dank trouwens voor deze post! Leuk dat je het waarom uitlegt en gaaf hoe dat in het uurwerk is terug te zien.

1 like

Ik hoor inderdaad wel vaker dat ik nogal veeleisend ben :wink:

1 like

Onzin. Je wilt gewoon de watervallen weer 's zien. :wink:

Precies, maar niet verder vertellen he :wink:

is trouwens de 3777-17 heb namelijk Stalen band :slight_smile: gheheghehe

Begrijp jou jurist niet.

Volgens mij heeft Richemont geen importeur in Nederland. Ze doen alles zelf als ik het me niet vergis zonder tussenkomst van een distributeur. Wel hebben ze een richemont Nederland kantoor op een te dure gracht in 020.

Heeft de nodige kenmerken om te denken dat het een holding is voor fiscale doeleinden. Vergeet niet, Nederland is een belastingparadijs. Maar grote kans, dat je dat nooit persoonlijk gemerkt hebt :wink:

2 likes

Haha lol

Zeker niet. Ben er regelmatig geweest. Werken echt een hoop mensen. Hele marketing afdeling en klantenservice voor een hoop merken. Dus zeker geen postbusfirma.

De mensen hebben geen tijd meer iets te leren kennen. Ze kopen dingen klaar in winkels. Maar doordat er geen winkels zijn die vrienden verkopen, hebben de mensen geen vrienden meer…

… Maar wel een jurist.

1 like

Wait…what?

De grote mensen zijn wel heel wonderlijk, zei hij zo maar tegen zichzelf onderweg.

1 like

DaveS2000 & supah leg eens uit? wel benieuwd naar jullie theorie?

Supah en DaveS2000 doet me ineens denken aan nummer van doe maar

Is geen Doe maar.

1 like

klopt Herman Brood en de Doe Maar-zanger Henny Vrienten.

Dat weer wel :smile:

ja joh topic gaat over een kapot klokje toch, maar goed nummer is toepasselijk,