IWC Mark XVI Automatic

Of dat de TS denkt, als dat zo moet hier, ben ik weg. Voor zover ik weet kan niemand gedachten lezen.

Zonder verduidelijking zullen we dat nooit weten.

Mijn opmerking was niet gericht tegen de TS.
Maar : [quote=“Temporis, post:37, topic:107931”]
omdat hier meer om extra informatie werd gevraagd
[/quote]

Hoezo ? Er werd gezegd/gevraagd :

Waarop ik zeg :

Antwoord : [quote=“Xonish, post:6, topic:107931”]
@Boetje Is het verkoopbaar zonder certificaat ?
[/quote]

Daarop geen reactie dus mijn inziens een verkapte verkoopadvertentie.

1 like

Ik ben hier nog steeds, het ding is gewoon dat de hekft hier bullshit op zet, zoals zeggen dat het kroontje blanco is, het is wel gesigneerd.

dat heb ik nooit gezegd. kwestie van lezen:

1 like

Ik ben het niet geheel met je oneens; de schrijver wil van het horloge af.
Wel vind ik dit topic anders dan de meeste waar je dit topic mee vergelijkt omdat de vraag van de schrijver nèt iets breder is dan: heb deze gevonden in een taxi/ op een rommelmarkt gekocht/ geërfd, wat is deze waard? Plus dit horloge is niet (duidelijk) een fake.
Ook lijkt de schrijver bereid er zelf tijd in te steken (model opgezocht en lijkt naar een horlogemaker te willen gaan) en enige interesse in horloges te hebben omdat die van hem wel certificaten hebben.
Ik snap je frustratie rondom dit type vragen maar zelf probeer ik in eerste instantie het positieve van mensen in te zien.

2 likes

Niet gesigneerd neem ik aan als blanco sorry haha, maar gewoon het feit ook aan respect dat sommige mensen niet hebben, tis niet omdat men opa oud is dat hij niet in staat was dit soort horloges te kopen, er zaten ook een paar oude Q&Q quartz horloges in de horloge box. Ik moet ze toch niet allemaal posten als ik dat ook helemaal niet wil haha.

Ik negeer gewoon de reacties van die ene persoon bevoorbeeld die zegt dat ik hem in de vuilbak moet gooien. Het is gewoon een beetje belachelijk haha

2 likes

Azijnpisserij is een bijwerking van het horlogevirus. Neem het de zieken niet kwalijk.

1 like

En het feit dat ik zo laat regeerde is omdat ik een 24 uur anti spam blok had

Nou dat valt wel mee hoor, het was alleen een constatering :smile::+1:

1 like

Het wordt je vast vergeven :smile::+1:

1 like

Azijnpisserij is afgeven op de TS, niet antwoord geven op zijn vraag. In azijnpisserij zit weer een oordeel over een ander.

Op het forum hecht men veel waarde aan tradities.
Het is bijvoorbeeld gebruikelijk je eerst voor te stellen met een kijkje in je huidige collectie en wat je aan dit forum hoopt te hebben.
Het komt vaak voor dat mensen zich aanmelden, een taxatie vragen met slechte foto’s van een overduidelijke nepper welke op een vage manier in hun bezit is gekomen en dit nieuwe lid dan na taxatie weer vertrekt.
Jouw topic lijkt redelijk op de bovenstaande gang van zaken, vandaar het negativisme…

1 like

Ik zou de reglementen nog een keer lezen.

Het is hier geen snobistische herenclub.

1 like

Insinueren dat een horloge niet echt is omdat er niet netjes mee om zou zijn gegaan vind ik ook onder azijnpissen vallen, als dat mag ?

1 like

Nee.

1 like

In uw geval wil ik dan naar artikel 7 van de grondwet wijzen :smile::+1:

Jammer, begon me net thuis te voelen.

3 likes

Niet gesigneerd is ook blanco, maar het was dan ook een vraag adhv de onduidelijke foto’s.
Respect blabla blabla oud… drogreden.
In je eerste post geef je aan dat je zelf een duur horloge bezit. Rouleer je deze dan ook tezamen met een paar Q&Q horloges? Niets is onmogelijk en voor alles is een reden, maar dit feit maakt het al wel wat onwaarschijnlijker dat de IWC echt is.

Ga gewoon naar een IWC dealer voor wat meer zekerheid. Of maak hele duidelijke foto’s en vraag dan of iemand kan aangeven welke punten er niet kloppen want aan iemand die enkel maar roept echt of nep heb je niets.

1 like

Jazeker. Ik zal het techt op azijnpisserij tot het uiterste verdedigen. :blush::innocent: Ik heb overigens hetzelfde virus.

1 like