IWC only (Deel 1)

Het ombouwen naar ceramische pallen vind ik zelf geen noodzakelijk ding. De geharde pennetjes waar de pallen en robijn rollen omheen draaien zijn het belangrijkste verbeterpunt.
Ceramische pallen zijn ook breuk gevoeliger dan de beryllium uitvoering.
Als de beryllium pallen of het palrad gesleten is dan zal het geheel vervangen moeten worden voor de nieuwe uitvoering. Deze 3 onderdelen kosten samen al €210,-:cry:

Levertijd bij mij is ongeveer 1 maand voor de 8 daagde pelleton automatisch uurwerken. Ben er officiële voor gecertificeerd

3 likes

Dank Andre, voor de aanvulling :+1: @Spipet

2 likes

23 likes

Mijn laatste aanwinst, mijn eerste IWC:

41 likes

Mooi!
Ik geniet zelf regelmatig van zijn zwarte broer :slight_smile:

2 likes

Dank je! De zwarte is ook prachtig.

Blijft een strak IWC model! Congrats.

1 like

Van bij Ten2Two gekocht? Ik kreeg 'm zelf niet goed op maat en vond 'm wat zwaar daardoor, maar het is een prachtig model he :slight_smile: Geniet ervan! :+1:

1 like

Dank je!

Heb dat eerder gehoord maar zelf niet ondervonden, zit als gegoten.

Met volle teugen. Merci!

5 likes

Erg nice deze ingenieur. Ik twijfelde tussen deze en de zwarte variant. Uiteindelijk zwart geworden. Congrats met je eerste IWC!

1 like

Same here :wink:

1 like

Er zijn ook halve schakels in de band, dus juiste maat moet te vinden zijn.

1 like

Merci!

Schitterend!:heart_eyes:

1 like

15 likes

hele mooie klassieker !

22 likes

12 likes

Speciale buffellederen band laten maken met wit stiksel en ronde aanzet voor deze IWC Mark XII van een klant die het origineel te saai vond. Goede combinatie

17 likes

Ja zeker gepast en wel mooi maar toch ook wel heel erg ‘under the radar’ misschien zelfs een beetje saai/te basic?

1 like