Grote twijfelen om deze weg te doen voor een andere aankoop, maar als ik hem dan weer draag dan word ik me weer bewust van hoe fijn deze is. Echt wat anders dan de rest van de horloges die ik heb…
Gewoon houden en de santos erbij kopen
Echt wel een heel tof horloge zeg!
Maarja wat komt er eventueel voor terug?
Niet genoeg geld
Helemaal mee eens! Naar mijn mening een hele geslaagde uitvoering Ik zou er een Cartier Santos voor terug willen kopen. Volledig ander horloge, maar die kriebelt al een hele lange tijd…
Toch ook wel een iconisch horloge, maar ik zou de iwc houden😍
of voor 10% van de nieuwwaarde aan mij verkopen😂
Toffe uitvoering!
Kras op titanium vind ik vaak minder storend dan op staal.
En titanium hersteld zich vaak bij een oppervlakkige veeg.
Maar de titanium variant zou het voor mij niet doen denk ik
Nieuwprijs was iets boven de €50.000, toch?
Haha heb je het bonnetje nog?
Prachtige IWC!
Nog leuke aanbiedingen? 10% off?
Hahaha ja de perpetual van 45000 voor 44900.
Nee was geen verkoop. Alleen kijken, passen en kwijlen.
Vandaag ook even koffie gedaan bij de road show. Leuk initiatief, lekker relaxed sfeertje en uiteraard mooie horloges…
De 43 mm big pilot is wel fraai, maar in vergelijking met mn huidige Mark xviii heel dik
Iemand hier die mij kan vertellen wat een goede waarde van dit horloge zou zijn? Zat met een schuin oog naar de variant met blauwe plaat te kijken, maar kwam deze nu tegen en die lijkt ook mooi.
Ik heb altijd het idee dat dit niet een heel geliefd model is, maar je kunt niet alles hebben
Info uit de advertentie: IW391029
Amper gedragen en in complete nieuwstaat.
Het uurwerk werkt prachtig en de behuizing heeft geen enkel krasje of vertoon van gebruik. Met de originele doos en het certificaat. (Watchwinder wordt apart aangeboden)
Mooi horloge, maar verder kan ik je helaas niet helpen. Mijn advies zou zijn om op Chrono24 te kijken wat de gemiddelde vraagprijs is. Op basis daarvan zou je misschien voor jezelf kunnen bepalen wat een goede prijs is.
Complete set op Chrono vragen ze 850 meer dan dat hij heeft gezegd er minimaal voor te willen hebben. Lijkt dus niet slecht.