Fantastische mooie klokjes zie ik voorbij komen, mannen!
Mijn grail is tevens mijn avatar maar eer die er komt, moeten er nog heel wat het nest verlaten…
Hier mijn Portugieser waar ik nog 0,0 problemen mee heb gehad en die loopt als een zonnetje. En ook accuraat. Zal altijd onderdeel van mijn collectie blijven maken die overigens voornamelijk bestaat uit wat meer sturdy modellen, merendeel duikers. Voor mij is dit as dressy as it gets.
Laat nog veel IWC modellen en pics voorbijkomen hier, pracht-topic!!!
Cheers, Otto
Thanks. Natuurlijk is de 8 days met zilveren wijzerplaat ook schitterend. En eentje die altijd complimenten krijgt. Maar de midnight blauwe perpetual… oef. Van een andere orde. Eenmaal om de pols gehad en met heul veel moeite teruggegeven aan de winkelier. Dus one day …
Cheers
Oh ja. This topic reminds me. Kan aub iemand de marketeers en het reclamebureau van IWC verzoeken om te stoppen met die ontzettend slechte teksten van slogans en advertenties?? Als ik geen fan was van de klokjes en het merk zou het een reden voor me zijn om met een grote boog om IWC heen te lopen. Te corny voor woorden echt imho! Wat voorbeelden (en dat zijn nog niet eens de slechtste die ze ooit hebben geplubliceerd):
Ah, sorry had ik niet opgemerkt. Wil zelf ook alleen full sets.
Succes met de zoektocht. Ik heb deze gehad en het is een mooi horloge met een aparte bezel.