IWC only (Deel 1)

De rechter van het plaatje hier nog boven vind ik sowieso een van de mooiste IWC’s.
Met de horizontale subdials.

Maar ik heb eigenlijk helemaal niks met fliegers.
Horloge hierboven is mooi, maar doet me verder helemaal niets.

Ieder z’n ding. Daarom verdwijn ik weer snel uit dit topic :wink:

Dat laatste is zeker waar! Lees graag je spam in get andere topic!!

3536 te koop bij maxwatches.eu. Zeer betrouwbaar adres. Al vele transacties mee gedaan, zowel koop als verkoop

BEdankt voor de tip, kende hem al. Geen papieren helaas…

Fantastische mooie klokjes zie ik voorbij komen, mannen!
Mijn grail is tevens mijn avatar maar eer die er komt, moeten er nog heel wat het nest verlaten…
Hier mijn Portugieser waar ik nog 0,0 problemen mee heb gehad en die loopt als een zonnetje. En ook accuraat. Zal altijd onderdeel van mijn collectie blijven maken die overigens voornamelijk bestaat uit wat meer sturdy modellen, merendeel duikers. Voor mij is dit as dressy as it gets.
Laat nog veel IWC modellen en pics voorbijkomen hier, pracht-topic!!!
Cheers, Otto

17 likes

Gisteren gepast, supermooie kleur wijzerplaat, maar waarom dat ding dan weer groter moet zijn dan mijn 3717…?
Balen, te groot voor mijn pols

1 like

IWC 3717-01 Fliegerchrono

6 likes

Als ik heel eerlijk ben vind ik het model wat je nu hebt mooier! Wat mij betreft het mooiste model Portugieser👌🏼

Nog steeds mijn droom pilot. Inmiddels is dit model niet meer in productie. Nieuwe is net iets anders #3777Rules

11 likes

Thanks. Natuurlijk is de 8 days met zilveren wijzerplaat ook schitterend. En eentje die altijd complimenten krijgt. Maar de midnight blauwe perpetual… oef. Van een andere orde. Eenmaal om de pols gehad en met heul veel moeite teruggegeven aan de winkelier. Dus one day :v:t2:
Cheers

1 like

Nog eentje dan. Waarom … omdat het kan!

8 likes

Ondertussen op Zürich Airport;

2 likes

Oh ja. This topic reminds me. Kan aub iemand de marketeers en het reclamebureau van IWC verzoeken om te stoppen met die ontzettend slechte teksten van slogans en advertenties?? Als ik geen fan was van de klokjes en het merk zou het een reden voor me zijn om met een grote boog om IWC heen te lopen. Te corny voor woorden echt imho! Wat voorbeelden (en dat zijn nog niet eens de slechtste die ze ooit hebben geplubliceerd):

5 likes

Sommige daarentegen;

8 likes

:wink:
Wat mij betreft de uitzondering op de regel. En heel eerlijk: hier draait het om het beeld/de foto en nu eens niet om de tekst :+1:

1 like

Ah, sorry had ik niet opgemerkt. Wil zelf ook alleen full sets.
Succes met de zoektocht. Ik heb deze gehad en het is een mooi horloge met een aparte bezel.

Je hebt wel gelijk, maar sommige zijn nog best wel te pruimen hoor.

5 likes

:wink:

Mijn vrouw verwijt me juist altijd dat ik altijd (bijna) te laat kom…

LOL

Net nieuwe aanwinst, ik heb deze versie hier al voorbij zien komen maar wat een prachtklok vind ik dit.

Ik heb wel gekozen voor een vouwsluiting omdat ik dit veel fijner en safer vind.

11 likes

Duitsers en humor…