IWC only (Deel 1)

Het blijft je toch triggeren die IWC’s he?! Haha!

Toch die daytona eens inruilen voor een Ingenieur ofzo? Die is niet te chique voor je lijkt me

1 like

Die van mij ligt klaar… incl vouwsluiting en xl band…

Dit is de zwarte toch?

hahaha wow deze teksten had ik echt nooit verwacht bij IWC , wat een afgezaagde bedoeling.
Bedankt voor het delen!

1 like

Moeilijk te zien op de foto inderdaad maar dit is de blauwe.
Ik zal in dit mooie ochtendlicht eens kijken of ik de kleur mooi in beeld krijg.

Alvast van harte gefeliciteerd ook met dit pracht exemplaar, ik ben er super blij mee!

Had t kunnen weten met die bruine band… :wink:

1 like

11 likes

Die wijzerplaat is ZO mooi! Als ze hem in 42mm zouden leveren koop ik hem gelijk.

2 likes

Die laatste mm… is dat een probleem? Ik vind hem niet groter dragen dan mijn 42,3mm Portuguese 7days…

Als je hem te groot vindt denknik eerder dat het in de dikte zit.

Al gepast? Anders zeker eens doen

Proficiat met deze geweldige aanwinst!
De kleur blauw is zeer fraai en fris :+1::grinning:

1 like

Uiteraard gepast, maar helaas hoger en grotere doorsnede en volgens mij ook meer lug to lug, kortom helaas te groot.
Horlogemakers die steeds grotere horloges maken, wat zou Freud daarvan gezegd hebben…

Wanneer gaat IWC eindelijk eens een Ingenieur maken met een in-house werk dat dun genoeg is? Dan koop ik er direct een.

2 likes

Waarom per se in-house?

1 like

Omdat ik ±4000 EU 2dehands veel te veel vindt voor een random ETA met wat mods?
Ik struikel daar over. Je betaald voor een luxe object. Dat is als een Porsche kast kopen en hem rondt een Audi motor bouwen.

3 likes

Mooi voorbeeld! Daar verkoopt Porsche er immers ook plenty van, sterker nog je kunt een Macan ook krijgen met de motor die je ook in een VW Golf kan bestellen

Dat weet ik. Ik vind het een no go. Maar veel mensen zullen er zich niet aan storen. Een purist misschien wel.

Allemaal begonnen met die vermadelijde 914… :wink:

1 like

Het enige verwijt dat je inderdaad kan maken is dat het een algemeen kaliber is. Verder is het een bewezen betrouwbaar kaliber. In house is exclusiever, ja. Maar niet gelijk betrouwbaarder, beter etc.

Ook zijn de horloges van IWC met in house gelijk een stuk duurder.

Betaalt uiteraard.

Rond. Aub zeg het was vroeg zo te zien… :sweat_smile:

2 likes

Dat heb ik ook… toch sta ik op het punt overstag gegaan maar met eigen uurwerk zou hij compleet zijn

En wat nou als die Porsche met veel gebruikte Audi motor betere prestaties levert, aanzienlijk minder in onderhoud kost dus zuiniger is en ook in aanschaf de helft kost?

1 like