Is die anders dan bij de Mark 18?
Ik zou btw voor staal gaan, leer kan je altijd nog los kopen. Toevallig afgelopen vrijdag gepast en die band is best wel goed gedaan.
Is die anders dan bij de Mark 18?
Ik zou btw voor staal gaan, leer kan je altijd nog los kopen. Toevallig afgelopen vrijdag gepast en die band is best wel goed gedaan.
Weet ik niet, maar ik las het op Whatchuseek. Ziet er mooi uit dat staal maar ik hou meer van leer.
Hoe veel cm is jouw polsomtrek trouwens, als ik vragen mag?
Zo een 17cm, redelijk plat.
Ik 16 cm. Maar staat goed bij jou vind ik. Ga je het kopen of ben je daar nog niet over uit?
Oh ik denk dat hij er uiteindelijk nog wel een keer komt hoor. Was bij Schaap om een ander horloge op te halen en kon deze even passen. Ik blijf het een heel mooi model vinden en nu op de bracelet en met de subtiele updates tov de 18 (die ik op leer had) zie ik mezelf het nog wel eens doen.
Edit, ik vond de 18 zelf de max op mijn pols met zijn 50mm l2l
Cool! Ik vind die zwarte echt heel tof.
Die zwarte is gaaf, ben benieuwd naar maten en prijzen…
Ze geven zelf aan dat de levensduur ca. 18 maanden is dus weet niet wat je hebt aan een garantieperiode van 8 jaar;
Hoe moet je een leren band dragen zodat deze binnen 18 maanden op is?!?
Die ervaring/pech heb ik niet gehad, 5 jaar lang een croco strap gedragen maar wel op een vlindersluiting.
Als die center links geborsteld zijn, dan vind ik dit wel een mooie release! Eleganter dan de oude 3239 door de afgeronde case (wat heel trouw is aan het origineel). De crownguards storen me niet, die vond ik mooi aan de 3239
Ik hoop op titanium en 39mm, maar ik vrees dat dat wat teveel gevraagd zal zijn
Die met de zilveren dial is volgens mij titanium.
Dat is precies ook mijn gevoel en verwachting geweest, maar het is nu een soort mix van vintage (dial, hands, markers) en recent (crown guards, bracelet) geworden gemixed met nieuwe elementen (aansluiting op de case, bout in de bezel). Ik ben er nog niet over uit wat ik er van vind, maar de hands on videos van morgen gaan veel duidelijk maken
Het lijkt me inderdaad dat ze begonnen zijn bij de originele en dan hier en daar wat inspiratie gehaald hebben uit de reeks doorheen de jaren. Dus het is een soort van “best of” geworden dan? We gaan het zien morgen
Het uurwerk is een cal 88 en ziet er zo op het oog origineel uit, maar ik heb er niet voor gestudeerd. @Horloge24 wel en als hij dit leest kan hij je ook antwoorden.
Het is een mooi horloge !
Oef, als dat het is hebben ze alles veel te veel afgerond. De scherpe hoekjes maken de ingenieur juist zo tof. De afgeronde crown guards ben ik ook geen fan van. De maat van de kast lijkt wel mooi, in ieder geval niet bovenin de 40.
Ik ben er een van Maar misschien dat ik er morgen anders over denk. De IWC renders laten nooit goed zien hoe hun horloges er echt uit zien.