Eens met hoe je het verwoord en had ook meer verwacht er van. Hopelijk is dit niet het eind product, morgen zullen we het weten!
Crown guards En titanium lijkt mij ook heel mooi !
Even wachten tot morgen maar ik ben best enthousiast na de narigheid mbt de Ingenieurs in de laatste iteratie. Toch verwacht ik dat IWC de minst gewaardeerde van de grote geintegreerde Genta ontwerpen blijft dus nog relatief betaalbaar (zeker over een jaar of twee ).
Inderdaad velen -ik ook- hadden een quasi 1 op 1 remake verwacht. Zenith revival stijl. Waar er dan toch ook geklaagd wordt dat bepaalde zaken wel heel flimzy zijn (clasp).
Dus misschien zo niet bekijken, en dan vind ik t mooi op t eerste zicht. Heel benieuwd naar echte beelden en gauw passen.
Daar zijn ze dan! 40mm, kan ermee door. De prijs is helaas wel gek hoog, dus het zal bij kijken blijven hier
12.900 euro. Poef
En € 16.100 voor de titanium, auch
Dit
en door
Mooie film met nog veel meer info ;
Geen snelverstelling in de band. Wat een gemiste kans, want dat kunnen ze best bij IWC. En erg duur. Bommer!
Ze hebben zich gek laten maken door de prijzen van de andere aanbieders van Gentastyle sporthorloge, ze willen zelf ook op die hypetrain springen. Grote fail wat mij betreft.
Haha ze zijn getikt als ze denken dat men dit gaat betalen.
Zo’n belachelijk hoge prijs kan toch niemand goed praten?
#changemymind
Wat een prijzen… Jammer, maar gelukkig ook niet helemaal mijn ding deze ingenieur.
Weet het nog niet.
De ingenieur heeft wel altijd zijn charme gehad maar denk dat veel fans nu gaan schrikken van de prijs.
Ik weet niet of het een directe concurrent is, maar zie de prijzen van Zenith Defy modellen. Die zitten er bijna 4k onder.
Mooi horloge maar die prijs, absurd vind ik het. Jammer had er graag 1 toegevoegd.
Voor mij 2mm te klein en € 4.900 te duur…
Mooi horloge
Mooie maten, wel echt een beetje duur inderdaad. Maar goed, dat hoort erbij tegenwoordig. Zie ook de move naar verkoop in boutiques, trouwens… Zullen de AD’s niet blij mee zijn.
10,7 dik.
Jaja
Zilver graag denk ik.
Dit wil ik passen.
is idd mooi,maar ook flink aan de prijs