Vind hem in het aqua blue wel aardig. Ik begrijp de design keuzes wel, alleen niet zozeer de keuze voor deze prijspositie
In mijn mening een erg geslaagd ontwerp!
Ik kan natuurlijk pas oordelen over de New Ingenieur als ik hem in de handen heb gehad. Maar ik vind hem bijzonder geslaagd. Bijna 13 K is heel veel geld. Diverse mensen klagen over deze prijs. Maar er zijn diverse merken die het veel bonter maken, waarna sommigen eea rechtpraten door over de finishing te beginnen. Nogmaals veel geld maar zeker begeerlijk.
Van de andere kant, de oude van voor 24k-ish op Chrono24 dus eigenlijk zijn de nieuwe een koopje (vertel ik mezelf als ik huilend ga pinnen).
Misschien zit ik er naast hoor, maar de 5 puntjes waar je naar kijkt op de lunette, zijn dat de gepolijste onderkanten van de schroefjes die vanuit de achterkant van de kast erin gedraaid zijn ,?
Overigens wordt in die video met Chris Grainger Herr door hem zelf bevestigd dat er nog andere varianten zullen volgen in verschillende maten,interessant.
Klopt! Door de hedendaagse techniek kan je die nu mooi uitlijnen met de kast en kan zelfs eventueel de bezel vervangen worden, zullen vast wel op termijn bezels met diamanten komen als out of catalogue model
Ik heb nog steeds mega twijfels over deze versie. Misschien maar wachten op later in dit jaar als er andere versies uitkomen of als ik deze in het echt heb gezien. In ieder geval is het geen insta buy (zelfs als hij goedkoper was geweest niet). Maar je wordt toch weer enthousiaster als je die vier mannen hoort praten erover in de video.
Haha ja. Barck met z’n koffietas al n eerste ‘’review’’ ook op YT.
Maar hoe praat je zoiets mentaal goed voor jezelf: 6k duurder dan n Mark XX?
Dat wordt nog lastig.
Ja als hij echt een Royal Oak achtige afwerking had OK, maar daar lijkt het niet op. 8 a 9k was meer op z’n plaats geweest.
Prachtig ding… maar voor 6 tot 8k.
Met zwarte dial graag. Jeetje wat een release. Helaas niet binnen mijn budget en inderdaad wel aan de dure kant voor wat het is denk ik. Maar ik vind hem er heel erg geslaagd uitzien op de foto’s en filmpjes. Ik ben fan in ieder geval.
Ik denk dat ik zelf het liefst wel met PCL wil juist, ondanks dat het eigenlijk niet hoort bij een Ingenieur Maar op de video’s vind ik ook de zwarte steeds het meeste de aandacht trekken. Misschien komt het omdat de markers en hands er daar meer op uitspringen en omdat het schaakbord wat minder aanwezig is,
Eens, ik vind het mooi, maar niet meer dan 10k. Zal in de grijze markt toch onder de 10 zakken, denk ik (op termijn).
Ik hoop het. Voor 9 á 9,5k wil ik hem wel.
Prijs is verdubbeld tov de vorige Ingenieur editie: IW357002 € 6.400 vs IW328901 € 12.900.
Over de top qua pricing. Richemont wil graag een graantje meepikken van de Genta revival voordat de hype helemaal over is. Voor nu afwachten en misschien later kijken wat de prijs op de tweedehands markt doet.
Moeten ze wel eerst nieuw worden gekocht
Ja zonde dat de prijs zo belachelijk is
Nieuwe model is best gaaf maar niet voor die prijs
Een rerelease van de non-integrated bracelet Ingenieur voor minder financieel geld en in 36/37/38mm zou ook wel wat zijn.