Valt me ook op dat IWC tgoed heeft aangepakt op social media. Alle influencers en op YT alleen maar positieve “reviews” van “neutralen”
Maar hij is mooi!
En de prijs ook sluw aangepakt: geef mee dat t n bargain is tov de andere Genta’s AP en PP en dan is dit n koopje 🫣
De aansluiting kast-band zag ik ook wat “gap” en doet me aan czapek antartique issues denken. Om comfort en fit voor alle (ook kleine) polsen te krijgen moet je consessies doen
Valt mij ook op, heb niemand iets minder positief dan neutraal horen zeggen. Spreekt wel boekdelen dat grotendeel van de reacties op die media negatief zijn over de prijs, en groot gelijk.
Vind het erg veel kosten voor wat je krijgt en er is weinig behalve “genta design” en historie om dat goed te praten. Het “ja maar andere soortgelijke horloges doen het ook” vind ik ook zo’n matig argument.
Ik heb deze W & W introductie even helemaal gemist en werd zojuist, op LinkedIn, erop geattendeerd. “Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald” lijkt het motto voor deze herziene Ingenieur.
Ook ik schrik wel van de prijs. Aan de andere kant, als ik zie hoe snel en in welke mate de Chopard Alpine Eagle sinds de introductie in prijs is gestegen, verbaast dit me ook weer niet.
Ik vond bv de 70u gangreserve van GS of mijn BB58 wel handig. Vaak liepen ze toch nog als ik ze terug oppikte, in tegenstelling tot de klassieke 38-42u. 120u lijkt een droom alleszins, zondagavond wegleggen, vrijdagavond om!
Het hangt allemaal van je rotatiesysteem af natuurlijk. Als je er maar een paar per keer in huis hebt en de rest in de kluis, dan maakt het niet uit.