Ik vind hem er wel goed uitzien, toch moeilijk om met een onderscheidend model te komen En daarin de historische elementen te verwerken : hoge bezel - 5 punten - opgelegde markers - dambord - in combinatie met latere generatie kroon beschermers en band.
De kast is bijna die van de 1832 maar dan moderner/scherper . Echte plaatjes morgen en de prijs … 8K okay - 12K = nee.
Die bewaren ze voor de Laureus versie 2024/5 denk ik .
Even wachten tot morgen maar ik ben best enthousiast na de narigheid mbt de Ingenieurs in de laatste iteratie. Toch verwacht ik dat IWC de minst gewaardeerde van de grote geintegreerde Genta ontwerpen blijft dus nog relatief betaalbaar (zeker over een jaar of twee ).
Inderdaad velen -ik ook- hadden een quasi 1 op 1 remake verwacht. Zenith revival stijl. Waar er dan toch ook geklaagd wordt dat bepaalde zaken wel heel flimzy zijn (clasp).
Dus misschien zo niet bekijken, en dan vind ik t mooi op t eerste zicht. Heel benieuwd naar echte beelden en gauw passen.
Ze hebben zich gek laten maken door de prijzen van de andere aanbieders van Gentastyle sporthorloge, ze willen zelf ook op die hypetrain springen. Grote fail wat mij betreft.
De ingenieur heeft wel altijd zijn charme gehad maar denk dat veel fans nu gaan schrikken van de prijs.
Ik weet niet of het een directe concurrent is, maar zie de prijzen van Zenith Defy modellen. Die zitten er bijna 4k onder.