Prachtig ding… maar voor 6 tot 8k.
Met zwarte dial graag. Jeetje wat een release. Helaas niet binnen mijn budget en inderdaad wel aan de dure kant voor wat het is denk ik. Maar ik vind hem er heel erg geslaagd uitzien op de foto’s en filmpjes. Ik ben fan in ieder geval.
Komt misschien door de PCL ? De zwarte wijzerplaat heeft mijn voorkeur
Ik denk dat ik zelf het liefst wel met PCL wil juist, ondanks dat het eigenlijk niet hoort bij een Ingenieur Maar op de video’s vind ik ook de zwarte steeds het meeste de aandacht trekken. Misschien komt het omdat de markers en hands er daar meer op uitspringen en omdat het schaakbord wat minder aanwezig is,
Ik denk omdat het komt omdat zwart het ‘meeste’ de Jumbo SL evenaart. Ik ben behalve donker blauw sowieso niet zo van de kleurtjes, maar de grijze met titanium kast is mij veel te duf. Zeg maar een zilveren auto met grijs leer
Eens, ik vind het mooi, maar niet meer dan 10k. Zal in de grijze markt toch onder de 10 zakken, denk ik (op termijn).
Dat is voor mij ook een punt van twijfel. ‘Moderne’ IWC’s blijken niet erg waardevast…wetende dat het misschien na 20 jaar weer eens goed gaat komen
Ik hoop het. Voor 9 á 9,5k wil ik hem wel.
Prijs is verdubbeld tov de vorige Ingenieur editie: IW357002 € 6.400 vs IW328901 € 12.900.
Over de top qua pricing. Richemont wil graag een graantje meepikken van de Genta revival voordat de hype helemaal over is. Voor nu afwachten en misschien later kijken wat de prijs op de tweedehands markt doet.
Moeten ze wel eerst nieuw worden gekocht
Ja zonde dat de prijs zo belachelijk is
Nieuwe model is best gaaf maar niet voor die prijs
Ik heb even niet uurwerkgegevens van het vorige model bij de hand om een vergelijking te naken maar eigenlijk is het jammer voor de 666 fans dat deze versie niet nog in het programma blijft
Gisteren een beetje rondgebeld en het nieuwe model is in eerste instantie uitsluitend in de Boutique beschikbaar. Kan nog wel een hele tijd duren voordat hij überhaupt daar ligt.
Een rerelease van de non-integrated bracelet Ingenieur voor minder financieel geld en in 36/37/38mm zou ook wel wat zijn.
Of met een mooi leren bandje
Half mei kreeg ik mee.
Valt me ook op dat IWC tgoed heeft aangepakt op social media. Alle influencers en op YT alleen maar positieve “reviews” van “neutralen”
Maar hij is mooi!
En de prijs ook sluw aangepakt: geef mee dat t n bargain is tov de andere Genta’s AP en PP en dan is dit n koopje 🫣
De aansluiting kast-band zag ik ook wat “gap” en doet me aan czapek antartique issues denken. Om comfort en fit voor alle (ook kleine) polsen te krijgen moet je consessies doen
Maar again: mooi!
Valt mij ook op, heb niemand iets minder positief dan neutraal horen zeggen. Spreekt wel boekdelen dat grotendeel van de reacties op die media negatief zijn over de prijs, en groot gelijk.
Vind het erg veel kosten voor wat je krijgt en er is weinig behalve “genta design” en historie om dat goed te praten. Het “ja maar andere soortgelijke horloges doen het ook” vind ik ook zo’n matig argument.
Vind het een vrij barebones horloge voor 12k.
Mooi horloge maar voor die prijs?
#metoo
De boutiques in Rdam en Adam zijn gewoon van S&C.
Daarnaast is de service van beide vestigingen echt geweldig. Altijd vriendelijk, attent en zeer klant gericht.
En Neeh, ik word. Iet gesponsord door S&C
Ik heb een beetje de buitenlandse fora afgestruind en ook daar de schrik om de hoge prijs.
Ik zou hem dolgraag willen kopen, heb een reservering maar ik wacht toch liever tot de prijs gaat zaken. Dit is echt insane.
Over de marketing. Dat doen ze gewoon heel goed; alles global sowieso wat krom is toch recht lullen dan ben je echt goed.