IWC only (Deel 2)

Die is inderdaad ‘ingetogen’ :wink:

Gelukkig hebben ze Rolex nog. Dat is de cash cow. Als ze die kwijtraken wordt het lastig. Ik denk niet dat ze Rolex kwijt zullen raken, ze doen al heel lang zaken met Rolex.

Wat betreft Omega: ik vind hun kennis van en passie voor Omega matig.

Zullen Omega en VC wel eerst een nieuwe mono-brand boutique openen in Amsterdam, AP, IWC, Cartier en Breitling zijn ze al voorgegaan.

Nog een uurtje om heerlijk horloge dit.

14 likes

Na twee weken wachten, mag ik hem eindelijk omdoen :smiley: Vond het best spannend of het niet te groot zou zijn vanwege de dikte en de l2l, maar het past perfect!

Eerste indrukken zijn heel positief, band zit heerlijk, de micro-adjust is echt geweldig fijn, de afwerking van de kast en de band zijn subliem en de wijzerplaat is gewoon super stoer! Nog even wat indrukken opdoen voordat ik een NA ga schrijven :smiling_face_with_three_hearts:

Oh… nog belangrijker, mijn eerste foto’s!

20 likes

Bedankt! Heel erg blij mee, die twee weken wachten was het meer dan waard!

Mijn nieuwsgierigheid naar IWC is nu wel aangewakkerd! Binnenkort maar een bakkie doen in Rotterdam of Amsterdam :wink:

1 like

Je bent een wijs man, ik volg jouw advies met liefde op :wink: :smiley:

1 like

VC opent snel een boutique op de PC.

1 like

Very nice! Congrats!

1 like

Weet je ook wanneer ??
Ik had gehoord dat het gaat gebeuren, maar niet wanneer

Dank! Grote blij!

Goed nieuws dat ook Vacheron Constantin een boutique opent. Amsterdam :muscle:wordt nog een hotspot voor de horlogeliefhebber met al die Zwitserse monobrand boutiques

Neeh, datum is nog niet bekend.
IWC moet eerst verhuizen.

1 like

Vandaag de Watches Of Espionage Pouch binnengekregen, de Mark XV past er perfect in!

13 likes

Mooi horloge, ik ben ook erg onder de indruk van de afwerking en algehele kwaliteit, denk soms onterecht een beetje onder gewaardeerd.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst, en geniet ervan.

1 like

Ik vind deze erg mooi. Een idee waar deze IWC in nette staat tegenwoordig voor weg gaat? :smiley:

1 like

Ik zou je zeker Rotterdam aanraden, vraag naar Tijmen heel fijne gast, doe hem.maar de groeten van mij…

Ik vind het zelf ook een van hun mooiste modellen! Heb net eens gekeken en het lijkt erop dat ze op staal rond de 3,5 - 4K gaan momenteel.

Vond ik zelf ook een erg interessant filmpje! Ik heb al een paar keer iets van WOE willen kopen, maar deze keer was zowel de kleur als het verhaal erachter voor me perfect. Zeker een aanrader, ook al zijn ze nogal prijzig.

1 like

In ieder geval door mij wel, ben oprecht verbaasd, al ben ik nu ook wel een beetje bevooroordeeld :wink:

Zal ik doen! Ik heb hem volgens mij wel eens gesproken over mijn Seamaster toentertijd, was bij :sheep:&:lemon: :slight_smile:

1 like

Oké! Zie dat wel als een mooie daily watch! Met alles wel te combineren lijkt me. Zal eens even YouTube filmpjes zoeken :smiley:.

1 like