IWC only (Deel 3)

Groen ook mooi. In de boutique achtergelaten of mee naar huis genomen?

Dit was het horloge van de boutique manager zelf. Ik was eigenlijk op zoek naar de combinatie zwarte wijzerplaat op stalen band, maar die was er niet :wink:

Aha. Heb zelf de blauwe variant, ook erg mooi.

Ik heb de zwarte laten bestellen :wink: Hopelijk snel op de pols :innocent:

Er komt trouwens opnieuw een prijsstijging aan: vanaf 1/9 gaan de prijzen omhoog. Voor de pilot chronograph 41 op stalen band zal het + €300 zijn. :grimacing: Nieuwe prijs wordt dan €9100.

1 like

Ah, well done! Zien de fotos graag tegemoet.

1 like

18 likes

Zo, durven ze het weer aan om de prijzen te verhogen. Ze hebben een paar jaar terug juist de prijzen verlaagd en daarna stabiel gehouden. Blijkbaar gaat het goed genoeg op dit moment.

Dat weet ik niet, of het nu goed gaat met IWC :face_with_peeking_eye: Ik zag overlaatst een tabelletje met cijfers van de verschillende Richemont merken en daar bengelden ze toch achteraan, zeker qua winstgevendheid. Misschien is dat de reden van de prijsverhoging nu.:man_shrugging:

Sommige van hun modellen vind ik OK geprijst, Pilot Chronograph met inhouse binnenwerken bijvoorbeeld. Andere vind ik nu al veel te duur, …Ingenieur :grimacing:

Ja, de overwegingen van sommige merken om de prijzen te verhogen zijn niet echt rationeel te noemen :exploding_head:

anders dan winst maken, aandeelhouders te belonen en blijven bestaan?

1 like

Tuurlijk, dat is het einddoel, maar het is niet echt rationeel om de prijzen te verhogen als de verkopen toch al onder druk staan.

1 like

16 likes

Goedeavond :grin::+1:

36 likes

Heel mooi! :heart_eyes: Ik ben niet zo’n van van gepolijste banden/schakels maar bij de Aqua vind ik het goed passen :ok_hand:

3 likes

20 likes

:skull:

38 likes

:star_struck: :star_struck: :star_struck:

27 likes

21 likes

Ingenieurs naast elkaar

33 likes