Ik ook. Heb de niet-doppel gehad. Zeer stijlvolle pilot.
Ik ben erg benieuwd naar de nato dus als je geswapt hebt zie ik graag een foto
En…ben je er al uit?
JA …
De blauwe …
Of … wacht …
De zwarte …
Of … wacht …
.
.
.
Arghhh … neen dus
…It’s a real bitch
Indeed … we hebben het als watchsfreaks toch niet gemakkelijk hé …
Nee is zeker niet makkelijk…
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen???
Stelletje dozen…
Die dus!
Muts!
Taart!
Wonderlijk urenwijzertje…
Maar verder heb je wel gelijk.
What’s new?
@Slider_7 welke is het uiteindelijk geworden? Ik ben net nieuw op het forum en ben me op dezelfde manier aan het orienteren, ik neig zelf naar de IW377709. Nog tips voor een goede dealer?
Uiteindeijk geen van allen … en gekozen voor een Navitimer (eerste de World … daarna de 01)
Ondertussen wel ook een IWC Pilot Mark XVIII gehad, maar die is ook al weer weg …
Niet echt een hulp hé …
Dat zijn ook mooie klokken, je geniet er maar kort van
Bedankt voor je reactie!
Er is dan ook zoveel ‘lekkers’ hé
Succes met je keuze !
Simpel deze:
De blauwe plaat bij IWC icm die ARC is gewoon geweldig. De stalen band is ook super comfortabel met de micro verstelling.
Direct Ko een mooi lederen band laten maken, deze zijn kwalitatief beter dan de Santoni banden.
Als je een oilot wil van één van de klassieke fabrikanten, zou ik hem ook in de klassieke kleur nemen, namelijk zwart. Oogt zonder die witte dag en datum ook een stuk meer in balans w.m.b.
En als je enigszins twijfelt natuurlijk de stalen band. Laatste x dat ik een IWC dealer sprak, zei die dat een nieuwe los 1200e kost; dat zijn een hoop leren aftermarket banden…
Succes met je keuze!
@EDIT: te laat, een jaar ofzo Misschien dat @Derkvdl er nog wat mee kan. Succes!