Bij onbeperkt geld: geen beperking. Bij een sok met een ton: 10k. In de huidige situatie ligt de grens op 2,5k (maar dan wel een aantal keren, zo blijkt inmiddelsš)
Mooi verhaal. Geef maar gewoon toe dat je met gillende gympen een geelgouden Daydate ga kopen, want dat staat zoān beetje dikgedrukt diagonaal over je verhaal heen geschreven
Fijn hoor, dat groeiende geld GroteWolvin. (Lekker voor het nageslacht)
Dat is allemaal heel mooi, maar daar gaat dit topic helemaal niet over. We willen hier horloges zien langskomen, geen beleggingstips.
Het ging mij om de opmerking aan het adres van de Wolvin, wijsneus.
Helder. Ik negeerde die discussie, omdat die wat mij betreft niet thuishoort in dit topic (vanwege dat citaat), en had daarom over het hoofd gezien dat jouw opmerking op een onderdeel van die discussie betrekking had. Vergeef me.
Bedankt voor het compliment!
Dus als jij een gevulde sok vind koop je een tijdbom?
Eerst nog een stuk hypotheek aflossen.
Daarna sparen voor eehhmm ā¦
Teveel om te noemen
Grens ligt denk ik op 5k, waarbij ik bij een meevaller liever extra aan het huis aflos of iets aan het huis aanpak.
Studie schuld van de klein kinderen nog even berekenen
Nee hoor. Geen nageslacht aanwezig.
Zoals ik al probeerde uit te leggen: Groeiend geld moet werken voor mij (zodat ik zelf minder hoef te werken). Dat zorgt voor een groeiend dividend. Dat zorgt er dan weer voor dat ik met die ene financiĆ«le meevaller elk jaar opnieuw leuke dingen kan doen. Thatās my point.
Zoals een nieuwe horloge kopenā¦
Ik geloof dat ik de mensen die hier hun financiƫle huishouding of strategie uit de doeken gaan doen, vrij grappig vind. #Horlogeforum .nl!
Je bedoelt dat sommige leden wel eens vergeten dat ze op een HORLOGEforum zitten?
Onder andere inderdaad.
Nee.
Geen dank.
Maar hij laat een Rolex GMT zien, dus mocht je nog een 40 jarige GMT hebben dan kom ik hem wel ophalen.
Beschermde titel he
Gefeliciteerd in elk geval met het doel wat je bereikt hebt. Leuk om te lezen, maar ik hoop ook dat je het doel hebt om een beetje te leven. De meeste mensen die ik ken die teveel op de cijfertjes letten, die vergeten dat geheel. Maar ik gok dat je dat ook wel kan, als je op een horlogeforum zit. Hebben we je collectie al een keer ergens voorbij zien komen, eigenlijk vind ik het ook wel eens interessant om een vrouwelijke collectie te zien.