Wie zegt dat ik die niet heb
, mocht alleen Japans zijn gelukkig. Anders was ik nog wel even bezig geweest ![]()
Fijn weekend Jesus ![]()
Wie zegt dat ik die niet heb
, mocht alleen Japans zijn gelukkig. Anders was ik nog wel even bezig geweest ![]()
Fijn weekend Jesus ![]()
Hahaha wat een stel!!
Ben drie dagen aan het scrollen door jouw post ![]()
Lekker clubje Japanners hoor!
Ik was al benieuwd wanneer jij in dit hoekje komt spelen Jack ![]()
Mijn hele collectie:
5 Citizen (waarvan 1 The Citizen - nog eventjes denk ik)
1 Seiko
1 Grand Seiko
Er is nog 1 The Citizen maar die gaat binnenkort verhuizen naar een nieuw baasje. Maar omdat die nog in huize Solo is, toch even een kiekje
Ohw ja en een Chineze wannebe Zwitser
Edit: waarschijnlijk nog één Citizen incoming
Is die Kurono Tokyo het geld waard? Ik kreeg FOMO toen het horloge werd aangeboden en kreeg idee om te kopen door de goede marketing en foto’s. Uiteindelijk ervan afgezien.
Zonde hoor ![]()
Ik zat van de week ook nog te zoeken naar dit model ![]()
Absoluut niet. Maar ja, dat is geen enkel horloge wat duurder is dan een F91W. Ik vind het dan ook een wat vreemde vraag, omdat het antwoord voor iedereen zal verschillen.
Heb ik er schik mee? Zeker. Het enige punt van kritiek is dat de wijzers over het midden een geborstelde streep hadden moeten hebben, omdat gepolijst weg valt tegen een zwarte achtergrond.
2 Type-R versies van klassiekers.
De NY0040 Promaster is de perfecte vakantie duiker en lekker compact. Deze Titanium versie geeft je een mooie blauwe sunburst wijzerplaat met een toefje rode accenten die ik best wel mis bij de stalen versie.
De G-Shock in al zijn carbon fibre en ‘90 belettering glorie is zeker een nies lichter dan de standaart. Maar ik ga voor de drama en prima afleesbaar display.
Ik ben vandaag wat snacks met weinig draagtijd in het blauw aan het zetten, en deze zou eigenlijk ook geslachtofferd worden. Maar ik denk dat ik toch nog even wacht, wat een knapperd is het eigenlijk. De Orient Vintage Neo 70’s panda chrono:
Die kende ik nog niet. Prachtig horloge, en groot gelijk… Mocht je hem toch besluiten weg te doen, hoor ik het wel! ![]()
Sonne (https://sonne-watch.jp/) bestaat sinds 2000 en hoewel de huidige modellen mij (zacht gezegd) niet kunnen bekoren, waren eerdere horloges duidelijk “geïnspireerd” door bijvoorbeeld Franck Muller en Panerai. Met een schroefkroon is deze tot 200m waterdicht. Ik heb het horloge nooit geopend, maar ik vermoed dat er een Miyota-uurwerk in zit.