Je mag maar één horloge houden.. welke wordt het?

Ja, deze had ik ook gezien. Wel jammer dat ie niet iets groter ook op de markt is. Of draagt de 36 mm veel groter?

Ze zijn dus 39mm. Of 36mm je past moet je echt proberen. Voor iedereen anders.

Nee, mijn vraag ging over de eerder in het draadje genoemde 116000. Ik vroeg of die er ook groter is dan 36 en dat is dus niet het geval. De 39 uitvoeringen zijn anders en naar mijn mening minder fraai. Ik heb wel eens begrepen dat de 36mm groter draagt. Maar dat zou ik idd eens moeten proberen bij mijn pols.

Binnenkort… 'k heb al 8 concreet geintereseerden… ik denk dat ik op korte termijn een eerste oplage ga bouwen… 10-15 stuks

1 like

In het geval van een nucleaire oorlog heb je natuurlijk een Casio met Solar en Atoomtijd nodig. Vraag is of die atoomklokken nog werken natuurlijk. Maar als ik alles weg moest doen zou ik alleen deze overhouden. De keus is simpel omdat hij drie generaties in de familie is.

6 likes

Welke wordt het?

Dat zal de Amphibia 100 zijn, die zal mij nog overleven.

2 likes

Geweldig! Ik ben benieuwd! :thumbsup:

4 likes

Heb zelf de 116000 met blauwe sunburst plaat en 36mm en moet zeggen dat ie groter lijkt, heb zelf een 17,5 cm pols !
Moet je zeker eens proberen!

2 likes

Mn Ed white

9 likes

Lastig. Ik denk dat het toch wel mijn Sun019 gaat worden dan.

4 likes

Speedmaster

6 likes

Of toch deze?

2 likes

Na een half weekje tijdens vakantie opgedane praktijkervaring, met alleen de Damasko om m’n pols, moet ik helaas op deze eerdere keuze terugkomen.
Alleen de Damasko is het niet…
Het moet toch een duiker zijn.

Maar welke???

Ik laat m’n Avatar nog maar even voor wat het is.:blush:

1 like

Het is exact dat… :joy::+1:

Ik moet hem nog ontvangen van een mede forumlid. Maar denk deze :wink:

6 likes

Slechts 2 horloges in de collectie maar als ik er dan toch één moet kiezen dan wordt het momenteel de Sinn 104. Draagt gewoonweg zo enorm fijn en is een mooi klassiek en understated model. En de lume…de lume! :astonished: :thumbsup:

De Damasko DA47 mag dan vertrekken…niet zonder spijt en ik zal een extra stevige borrel nemen om het verdriet de baas te zijn :laughing:

9 likes

8 likes

Heeft die dan zo’n goeie lume? Want mijn 556i is nogal pover qua nachtverlichting, om eerlijk te zijn…
Damn, die 104. Misschien toch écht het perfecte horloge?

1 like

Ja dat zit wel goed…de lume is zeer sterk.

Het perfecte horloge bestaat waarschijnlijk niet (we blijven op zoek :innocent:)…maar de 104 komt denk ik wel dicht in de buurt (zeker gezien de prijs).

2 likes