Hmmm, dank voor deze (waarschijnlijk onbewuste) invulling van m’n vraag.
Not in stock, delivery time: 4 weeks…
Hmmm, dank voor deze (waarschijnlijk onbewuste) invulling van m’n vraag.
Not in stock, delivery time: 4 weeks…
Nog steeds 4 weken? Tja dan zit er maar een ding op…zsm bestellen dus…
Kijk eens op Jurawatches in de UK, met een gratis watchwinder en promocode limited10 kon je er misschien wel?
Dank je wel voor de tip!
Meteen even gekeken maar alleen met de verkeerde stalen band op voorraad…
Kan ze even contacten of ze willen overzetten maar misschien is dit juist wel even goed, nog even aarzelen maar.
Ik zie er ook eentje op chrono24 aangeboden…uit Denemarken. Weet niet of dat iets is voor je?
Dank je wel voor de tip!
Zie hem nieuw met de juiste stalen band bij SINN zelf zelf voor €1.220 excl. verzenden. Maar ergens houd iets me nog even tegen om te beslissen.
Ik ga hem toch eerst even in den lijve “besnuffelen” alvorens te beslissen voordat ik voor de zoveelste keer moet flipperen en weer een substantieel verlies incasseer.
Ik heb zo’n ideaal beeld voor ogen van 1 echte blijver en verder voor de lol wat sleutelen aan een SKX007. Probleem is alleen dat mijn ideaal beeld en mijn gewenste echte blijver zo vaak veranderen.
Ehhh, sorry voor de off topic.
Gelukkig is daar vanaf vanavond weer een andere sectie voor.
My offer still stands…hoor wel of je de Sinn een keer wil komen bekijken.
Een Omega PloProf als erfstuk hoor je niet vaak (gelukkig uit de warme hand). Wat voor verhaal hoort daar bij als ik vragen mag? Een diepzeeduiker in de familie?
Ik heb een Constellation Pie Pan uit warme hand gekregen, ook erg blij mee natuurlijk. En gaat ook nooit weg.
De Apple Watch.
ok, toegegeven, hij is er nog maar net, maar ik moet zeggen, dit zou wel eens mijn one-watch-collection kunnen zijn hoor:
Ik zou dan denk ik voor een triple date gaan. Het lijkt me nu lastig omdat je de instellingen dan vaak moet vervangen als je meerdere horloges hebt.
O.k. als ik toch voorlopig nog maar één horloge mag hebben, dan -and I’m bending the rules a little here - race ik toch nog even naar de winkel. Ja weet je, in geval van een nucleaire ramp, als ik toch al failliet ga of als mijn vrouw dat horlogegedoe écht helemaal zat is, kan ik net zo goed dit nog even doen: ik koop de nieuwe Aquaracer 844 Tribute. Daar kan ik voorlopig weer even mee vooruit!
1e geval is een horloge wel het laatste waar ik aan denk
2e geval heb ik wel iets anders aan m’n hoofd en kun je beter iets waar je nog wat plezier aan beleeft houden.
3e geval mag ze zelf het goede voorbeeld geven en alvast 90% van haar schoenen wegdoen. Heeft ze d’r nog steeds veel meer dan ik