Gewoon een MeisterSinger nemen, gezeik om minuten en seconden opgelost.
waarom moet ik nou de hele tijd aan Herman van Veen denken?
Gewoon een MeisterSinger nemen, gezeik om minuten en seconden opgelost.
waarom moet ik nou de hele tijd aan Herman van Veen denken?
Je hebt overal blauwe plekken?
via:
www.time.is
Niet heel veel anders dan mijn opmerking, net zoals een aantal anderen hier. Daar vind je dan niks van?
Om mān mechanische op de juiste tijd te zetten gebruik ik mijn 5610 met Multiband 6. Superhandig
Probeer 't eens met duim en wijsvinger, echt SUPAHmakkelijk.
Zal zo ff proberen
Je moet je vereerd voelen dat de Paus het met je eens is, en je toon dermate aanpassen.
Maar eigenlijk snap ik niet wat je hier vraagt en waarom. Ik zal ƩƩn van mān Zwitserse Gardes eens even laten kijken of hij een
op kan sturen.
Knikje maken, en achteruit het bordes af, aub.
Mooi man waar heb je die gehaald?
vroeg het niet aan jou maar aan zirx
Damn. Je citaat bracht me in de war. Daar ging die grap. En ik hoop dat het duidelijk was dat het een grap was. Maar goed, de Paus is het met je eens. Ook in dit opzicht.
@Zirx , wat is je probleem met dat antwoord, joh? De Topicstarter vraagt nota bene letterlijk dit:
Nou, in mijn geval niet, en al zeker niet met een apart klokje. En zeker niet van Amazon ook, want @Coinoperator heeft gelijk. Dat bedrijf zou eigenlijk gewoon failliet mogen, wat mij betreft, met ome Bezos er bij.
Dat is correct. Soms zijn er neigingen om er een apenrots van te maken, het moet gezegd.
Als voormalig acoliet ben ik zeer vereerd met de Pauselijke goedkeuring
Bootje nog groter
Als cadeau altijd welkom, natuurlijk. Kan ik hem dan aan de locale shoarmaboer verpatsen. Een 2e hands Mercedes heeft 't ie al
Dat is een leuke.
Ga ik zoeken.
De telefoon over het algemeen en soms kijk ik op mn GW-M5610 om vervolgens het horloge echt niet tot op de seconde gelijk te zettenā¦
Het is namelijk nog steeds vooral een sieraad imho.
Het ging me er een beetje dat de beste man in een ander topic al driftig om zich heen aan het slaan was en toen kwam ik deze post tegen.
Als je goed en wel 1,5 maand lid bent op HF is het niet altijd handig om overal tegenin te vliegen.
My 2 centsā¦
De G-Shock“s met Multiband slapen op de vensterbank (ook handig om op te laden in de ochtendzon) en zijn dus altijd “bij de tijd“.
En anders time.is.