Dit is toch een beetje een kwestie van ‘wil je liever elke dag in een onderzeeboot of een duinbuggy naar je werk’.
Buitengewoon vermakelijke voertuigen maar elke dag? Nee, bedankt.
Dit is toch een beetje een kwestie van ‘wil je liever elke dag in een onderzeeboot of een duinbuggy naar je werk’.
Buitengewoon vermakelijke voertuigen maar elke dag? Nee, bedankt.
Ik heb voordat ik hierop dit forum belandde bijna 20 jaar lang elke dag dezelfde chrono gedragen, dus mijn keuze mag duidelijk zijn, een chrono natuurlijk
Duikers heb ik altijd wat overbodig lomp en lelijk gevonden, zeker voor alle dag. Ik heb intussen wel een paar duikers maar het is nog steeds niet mijn favoriete type horloge.
Mijn persoonlijke keuze zou zijn:
Een chrono, liefst van IWC maar wel met een goede waterdichtheid. Je wil niet elk moment hoeven nadenken of het ding nat mag worden of niet
Nee echt niet. Ook van deze word ik niet warm.
Gelukkig moet ik niet kiezen, maar als ik het wel zou moeten tussen deze twee keuzes, dan de duiker.
Chronograaf natuurlijk!! Een mooie duiker moet nog ontworpen worden!!
Ik zou zeker voor de duiker gaan (als het klopt) lekker robuust en geen zorgen om water
Één horloge voor iedere dag zou zonder twijfel deze zijn.
Maar gelukkig wordt die nachtmerrie situatie denkelijk geen realiteit.
Een duiker, die hoef je nooit af te doen!
Doe maar een duiker natuurlijk!
Of nee, wacht, toch een chrono.
Of nee, wacht, toch een duiker.
Of nee, wacht, toch een chrono. 🫣
Of nee, wacht, toch een duiker.
Doe dan maar allebei…
Allebei niet voor mij. Ik duik nooit en meet ook nooit tijdsintervallen oid. Doe mij maar een simpele 3-hander.
Dan kan mijn antwoord alleen maar zijn… beiden
Want ik wil (en heb) beiden, het lukte me niet om 1 van de 2 te kiezen uiteindelijk
Goedemorgen,
Voor mij een Chrono, ik draag deze elke dag.
Ik heb wel een duiker, maar na 1 dag dragen komen ik toch weer uit bij mijn Chrono.