Jong, beginnend en op zoek

zhqji

1 like

Ik klink misschien niet als een 16 jarige, maar ik bedacht me: ‘Als ik serieus genomen wil worden moet ik niet met afkortingen komen die hier waarschijnlijk niet herkent worden.’ Met alle respect naar de ‘oudere’ mensen hier :grin:

19 likes

Jij gaat het ver schoppen in de wondere wereld van HF :joy: :+1: (tu)

Maar ik moet zeggen je interpunctie is wel on-point als 16 jarige. Zelf als 17 jarige kan ik dat echt niet respect voor alleen al je Nederlands en ook nog Succes met je zoektocht! Maar pas op het virus wordt wel steeds erger…

Hij mag nog niet zuipen…

Details.

1 like

Klopt, … :thinking:

Volgens de wet mag ik niet zuipen inderdaad, maar er zijn manieren… :wink:

Kan die op een tegeltje op het toilet?

1 like

Mss nie

Dan wel graag herkent met een “d”:grimacing:

2 likes

Dus ik begrijp goed dat de Squale 1545 een optie is? En stel ik zou nog geen duikhorloge willen, wat is dan een aanrader?

De Hamilton khaki automatic die hier in het blauwe gedeelte staat. Leuk merk, Hamilton.

2 likes

Ik vind het vrij normaal dat je als 16 jarige normaal Nederlandse zinnen kan formuleren. Waarom ben je anders naar school gegaan?

Als advies zou ik gewoon een horloge van rond de 500 euro kopen. Desnoods 2ehands met een degelijke eta erin. Misschien een mooie Hamilton of Tissot.

3 likes

Je was me net voor met Hamilton

Minds alike :grinning:

Ik moet zeggen dat ik belaalde horloges van Hamilton wel erg mooi vind, die ga ik zeker een beetje researchen

Tissot PR 526 GL :ok_hand:

5 likes

edit sorry te groot

Wow, die Tissot is wel echt een beauty

1 like