Jouw collectie op één foto deel IX

He een Atowak, bevalt deze? En hoe ervaar je de kwaiteit?

1 like

Meer ook eigenlijk niet nodig …
Maar “to be honest”: krijg mezelf daar ook nog steeds niet van ovetuigd ;-)_

1 like

Ja, hij bevalt heel goed. Is zwaarder dan ik had verwacht, maar hij is ook vrij dik en het glas lijkt bijna kogelwerend :sweat_smile:

De afwerking is zeer goed. Zeker gezien alles aan het horloge custom is. De polish, brushing, fitment is echt top.

Ook de band en sluiting zijn zeer goed gemaakt.

2 likes

Mooie collectie :ok_hand:

1 like

@erikscollectabl Mooi drietal zo! Net als ik zo te zien een voorkeur voor donkere dials. Ben een ongelofelijke fan van de 300, maar ik geloof dat de Zenith in dit geval mijn favoriet is. prachtig!

@Carambole Wat een diversiteit! Echt van alles wat. De Heuer springt er voor mij tussen uit, wat een beauty! Grappig ook hoe de CvdK en de Omega eronder bijna broertjes lijken.

@bbijlhout Gave vintage collectie, dat spreekt mij wel aan! Gaaf ook dat je drie mooie erfstukken hebt. Vooral die Omega is prachtig, net als die twee oude chrono’s. Wat voor merk is die met die zwarte dial?

2 likes

Update van de verzameling :green_heart:.
De hoofdverzameling groene horloges apart van de meerkleurige duikers nu.

40 likes

Zelf ook veel geschoven in de collectie. Bijna alle ‘kleine’ vintage is er uit, alleen de 35mm Longines is er nog. Maar die heeft door de dunne bezel zo’n grote dial dat hij veel groter smoelt. En het is ook m’n eerste serieuze horloge, dus die gaat niet weg. Verder nu jaren 40, 70, 80 en 90, dus het is duidelijk wat ik nog moet toevoegen in de twee overgebleven vakjes van m’n box…

35 likes

Dat is een merkloze chrono met een Landeron 47

1 like

Die Longines vind ik juist prachtig!

2 likes

De 50’s en 60’s waren gouden jaren op gebied van chrono’s en duikhorloges.

1 like

Bizarre collectie Brickie!
Heel, heel cool!

1 like

Heel mooi Brick! :heart_eyes:

1 like

49 likes

De Nivada niet wegdoen Tom :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Om te watertanden zo mooi :heart_eyes:

1 like

+1

@Brick :point_up_2::point_up_2::point_up_2::star_struck:

2 likes

• Afscheid genomen van de Tudors.
  • Daydate uit 1997 erbij
  • En de nieuwste aanwinst de Bulgari Octo Finissimo S

Wil wat meer afstand nemen van Rolex (er gaat niets uit). Cartier Santos stond op de lijst maar die greep me niet.

Diverse Zenith om de pols gehad, dat komt er nog eens bij, heel fraai merk :ok_hand:

Maar… momenteel geen concrete wensen :slight_smile:

77 likes

Heel tof!

1 like

Zalige set zo zeg!

Bij mij schoot een Santos ook door mijn gedachten als toevoeging voor jou, maar hij moet je liggen idd.

1 like