Ik vind het een gaaf horloge!
Zou er ook nog een uitvoering komen met een lichte wijzerplaat?
Ik vind het een gaaf horloge!
Zou er ook nog een uitvoering komen met een lichte wijzerplaat?
Nee, is niks voor jou. Dan krijg je weer onrust omdat je niet kan wisselen.
Dit is het beste advies voor ons allemaal vrees ik!
Nee, maar dan begin je gewoon weer opnieuw.
Ik herken het gevoel wel btw, maar vaak wordt er geupgrade naar toch wat chiquere horloges en dat is ook mijn stijl niet. Hoe mooi ook vaak.
Upgraden binnen het segment wat ik leuk vind heeft weinig nut, want de grijze prijzen voor bv een RO oid wil ik toch nooit neerleggen.
Denk t niet?
En een “allrounder” erbij?
Explorer 1, Milgauss, GS, zoiets?
Geen dresser, maar ook geen Chrono of Diver.
Glimmen allemaal minder dan een Datejust.
Ter inspiratie:
Topcollectie
Ik heb juist het tegenovergestelde, wordt nu erg onrustig van al die horloges die ik nu heb. Zijn er teveel dus wil terug naar 1 of 2 max lekker een beetje afwisselen en dan verkopen om iets nieuws te kopen is mijn plan
Waar heb je de Datejust te koop staan ?
Een allrounder is vaak “net niet” voor me … Mag wel wat stoerder. Heb 2x een Explorer 39mm gehad … en uiteindelijk miste ik wat. Prachtig horloge verder!
Dat was ook het plan hier … Maar wellicht geeft dat ook weer onrust Sowieso ga ik deze keer niet te impulsief handelen … we gaan hier rustig over nadenken … Wat een hobby!
Stiekeme Cartier voorkeur, of juist een opzichtige?
Tof! Boeiende collectie
Wat is die derde van rechts, bovenste rij?
Dankjewel! Precies daarom vroeg ik het inderdaad. Hou ik wel van
Heb ik!
zo herkenbaar
Eerst even toe lichten: in werkelijkheid heb ik een pak meer horloges dan dit, maar ik voelde de voortdurende onrust, en wou daar van af. Hoe ik dat deed: ik verkocht er een aantal, enkele staan nog te koop. De rest gaat in een externe kluis. Laat ik ze daar een jaar liggen dan ben ik zeker dat ik ze kan missen. Ondertussen heb ik 2 nieuwe horloges gekocht, daarmee probeer ik het een tijdje vol te houden. Hier dat 2 tal:
Oh zo herkenbaar wat je schrijft. Maar goed. Je hebt gewoon een heerlijke collectie.
Lekkere shots om te beginnen. En die IWC’s vind ik prachtig.