Kan geregeld worden
Schitterende collectie Simon
Mooie foto! en collectie ook
Dankjewel! Fotografie is m’n andere grote hobby.
Dat zijn er best veel Simon. Gelukkig heb je een goede smaak.
Dit vind ik echt een lekkere set. Genieten hoor
De Movado was onverwacht nieuw en ergens in het voorjaar komt er nog een Nijntje Moonphase bij. Dan zal er ook weer iets weg gaan, maar voor nu is het een lekker setje!
Zeer lekker setje!
Lekker setje, hoor!
Tof
Ik koop en verkoop wat af en toe maar dit is toch wel de kern, mijn eigen two-piece collection:
GS is iets netter en de BB58 lekker sportief. De volgende aankoop wordt denk ik een DJ, eerst voor erbij en mocht er dan iets niet worden gedragen dan gaat die eruit.
En uiteraard heb ik ook een paar g-shocks maar die zijn voor de fun, het sporten en het flipperen:
Prachtig duo! Wat is de referentie van de GS en hoe draagt hij qua formaat ten opzichte van je BB58 om de pols?
Mooie collectie zo hoor! En mooie foto, zoals we gewend zijn
Mooie set! De Mark XV blijft toch een prachtstuk. Koesteren zou ik zeggen
Ik mag wel zeggen, een heerlijk setje
Ook weer eens tijd voor een familieportret update! Er zijn een paar horloges weg, en eindelijk de GMT Coke erbij
Momenteel enkel de Breitling op de schopstoel, voor een andere Breitling. Maar ik heb er geen haast mee.
Heerlijke set. Die radiomir blijft tof!
En een mooie foto
Thanks Milan! Het is de SBGV239, dus 44GS kast met een kwarts uurwerk en 5 link band. Hij is (en draagt) iets dunner dan de Tudor maar hij is wel vrij lang (lug to lug), past net op mijn 17cm pols.
Prachtig set! Wat is die witte duiker mid-vooraan?