Mijn enige horloge en daily beater sinds 2013 is een Rolex Sub 116610LN wel in de tussentijd veel met horloges bezig geweest en ik ben voornamelijk geïnteresseerd in the mechaniek van uurwerken.
Hoop op korte termijn een collectie te kunnen gaan starten!
Het lukt helaas niet om een foto in te sluiten :(.
Say what?! Ja, je trapt nu echt op mijn TAG Heuerliefhebbershart, he.
Dit heb ik echt nog nooit gehoord. Als ik die Carrera zie denk ik: gaaf sportief en onderscheidend horloge en héél wat meer bijzonder dan die altijd en eeuwige, compleet uitgekauwde captain obvious van 'n Speedmaster.
Nou ja, zo beleven we (de) horloges(hobby) allemaal op onze eigen manier, zo blijkt maar weer.
Waar ik je dan wel weer volg is dat een
sowieso een mooi horloge is óf waar ik, als ik @Strakkejakke was, ook naar zou kijken, is de nieuwe Carrera Glass Box-serie, in 39mm. Net wat mooiere maat en fraaiere wijzerplaat(indeling) en in-house TH20-00 automatisch uurwerk, met 80 uur PR.
Ja, die VC van onlangs in het blauw is om van te smullen. De JLC zie ik zelf ook wel als best bijzonder, heb er op het forum nog geen andere gezien. Moet wel bekennen dat deze samen met de Tag het minste tijd op de pols krijgt.
Dit herken ik wel. Was ook niet voor niets het eerste horloge. Heb deze alleen van vrouwlief gekregen bij de verloving, dus denk niet dat het gewaardeerd wordt als deze eruit zou gaan
Ja, hier heb ik dus best al over liggen nadenken, om de oude Tag eruit te doen voor deze. Gok niet dat Mevr. Strakkejakke dit zou merken
Thanks! Uit je onderstaande foto van (een deel?) van je collectie maak ik op dat jij dat dus ook gedaan hebt? Die Datograph is echt out of this world. Dat maakt toch dat er stiekem ngo wat ambitie is…
Goed gezien.
De groene is van mijn vrouw, de zwarte van mij. ( ik heb de mijne ff voor de foto in de kist gelegd, deze gaat namelijk zelden van mijn pols af )