Jouw collectie op één foto deel X

Niet als je een G10 hebt, maar dat is mijn mening. Met de bb36 en de g10 ben je eigenlijk al voor 95% klaar dus ik snap je als je zegt

1 like

Mooi hoor, zeker de set die blijft! In de loop der jaren heb ik al behoorlijk wat vintage spul geflipperd (ook bij jou zie ik een ex :grin:). Voor mij geldt: bij twijfel gewoon weg doen. Nooit spijt van gehad.

:ok_hand::ok_hand:

1 like

Nah… Ik geloof dat ze best wat kunnen hebben maar de G10 in kwestie is een oudje dus die wil ik graag met een beetje “rust en kalmte” behandelen. Hij is tevens in best knappe staat dus die mag van mij een relaxed leven hebben. :wink:

1 like

Die longines special is een sei tacche. Daar heb ik ook nog een andere van die ik net wat mooier vindt (al is er wel wat lume weg). Dat zou de reden zijn om die longines special weg te doen maar daar zit ook zeker wel twijfel.

De zodiac met de 24-uur wijzerplaat is een van de horloges die ik al het langste heb. Blijft een mooi horloge en daarom heb ik hem niet weggedaan maar ik draag hem verder ook bijna nooit (misschien 3 keer per jaar) dus vandaar dat ik niet zeker weet of die blijft.

Die medico compax is inderdaad prachtig. Een fijn horloge om te dragen (toen konden ze nog dunne chronografen maken).

2 likes

Nu ben ik wel benieuwd. Welke ex zie je bij mij? En ik heb vaak ook geflipperd waarbij ik meestal ook geen spijt heb (behalve dan de Moser en Blancpains, die had ik niet weg moeten doen).

1 like

Voor Blancpain heb ik een zwak. Welke heb je gehad?

6 likes

Ah de polerouter. Prachtig horloge :slight_smile:

9 likes

Wauw, allebei prachtig inderdaad!! Gelukkig zijn ze nog wel te vinden :slightly_smiling_face:.

1 like

Klopt, al zijn de prijzen helaas wel gestegen

1 like

Wat mij bij Blancpain opvalt -zeker bij de Villeret lijn- is dat de prijzen vooral enorm variëren. Volgens mij zijn ze met een beetje geduld nog voor een zeer redelijk bedrag te vinden.

1 like

Niets meer aan veranderen dan, mooie set zo.

1 like

Even alles bij elkaar.

De Zenith gaat blijven. De rest trouwens vooralsnog ook.

71 likes

:partying_face:

Goeie keuze! En mooie doos vol.

1 like

Mooie en diverse set! Hoe bevalt de Seiko gmt tussen al het andere geweld?

1 like

Die gaat mee als het waterdicht moet zijn of duur niet handig is.
Ik had een Seamaster, maar die Seiko bleef want ik vond hem mooier. Geweldig ding.

4 likes

Mooie set! Overzichtelijk, niet te groot en perfect in balans :slight_smile:

1 like

Vandaag de Pelagos FXD aan de collectie toegevoegd!

76 likes

Mooie set, lekker van genieten! Welke chrono draag je het meest?

1 like

Verder nog een smartwatch maar die mag niet in de horlogebox😂

43 likes

Ben niet zo van de bracelets…

53 likes