Jouw collectie op één foto deel X

Mooie GS! SBGW285G toch?

1 like

Ik weet niet wat dat gekke ding rechtsonder is, maar (verder) louter kwaliteit, geweldig!

2 likes

Opvallende set, vind ik :smile: Leuk om te zien!

1 like

ja mijn nieuwe aanwinst!

1 like

Ik vind de IWC een top aanwinst :+1:t2:

3 likes

Jij bent klaar voor de zomer Cedric (en de andere seizoenen ook :stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

Nou en of!

1 like

Waarom gaat de Citizen weer weg Rik?

Ik denk de Speedmaster. Maar ze komen allemaal vaak aan de beurt.

vier is eigelijk teveel voor mij, 2 of 3 is beter

1 like

Zeker, mag dat. Be our guest

bijna goed, alles op 1 foto zetten hè :wink:

7 likes

Je zou bijna denken dat het Farfal is met al die Omega’s

2 likes

Mis eigenlijk nog een luxe duiker, zou zelf een 16600 toevoegen. Saffier maar wel met een vintage feel….maar die heb je vast al vaker gehad?

Ik heb inderdaad wel een 16600 in gedachten. Inderdaad eerder gehad, net als een 116600. Gaaf. Maar een echte fan van duikers ben ik niet. We zullen zien.

2 likes

Doen. Vind het een ideaal horloge en ik ben niet eens een van de Rolex fanboys…staat er een in het blauw en Jaap heeft er ook een op de website volgens mij.

19 likes

Gaaf!

Ik zou nog even wachten. Straks is de hype voorbij en staan ze bij bosjes in het blauw :partying_face:

Sub om te dragen, voor mij althans, altijd fijner dan een Dweller.

Tot voor kort heb ik altijd minimaal één Dweller naast minimaal één Sub in de verzameling gehad. Allen zijn de revue gepasseerd: 1665, 16600 en 116600 (en ook Deepsea wat helemaal een ondraagbaar ding is) en 1680, 5513, 16610, 14060, 114060 en 124060.

Ik kom er altijd op uit dat een Dweller onhandig groot, zwaar en top heavy is.

Wel hele gave horloges en ik kijk nu ook weer naar een 116600, maar ik draag ze nooit langer dan een dag.

6 likes

Hoezo bijna? :wink:

2 likes

Er lijkt een echte 16600 hype gaande de laatste maanden. Leuk, top model.

Maaruh,

Niet doen dan :slight_smile:

Die IWC is tof!!!

1 like