Jouw collectie op één foto deel X

Prachtig! Welke referentie Omega is dat? Ben zelf al enige tijd aan het kijken naar de 101.010

1 like

Oké
Maar waar baseer je dat op?

De hype is al voorbij en ze staan al maandenlang in het blauw…dat maakt hem voor mij niet minder of meer mooi…

Bij mij ligt de 16600 juist mooier op de pols tov de 16610 of de 116610…

1 like

Eerder reeds gevraagd en beantwoord in ditzelfde draadje:

1 like

Haha en nu moet ik hier een serieus antwoord op geven zeker? :smile:

Het is / lijkt alsof een aantal leden hier het een beetje te pakken hebben als het om de 16600 gaat, echter moet ‘hype’ hier met een korrel zout genomen worden, evenals de voorspelling dat de Dwellers je straks in het blauw (voor weinâg) om de oren vliegen.

Een Dweller, zeker een niet meer in de collectie model als de 16600, is wat het is: een steengoed horloge dat altijd z’n plek en fans in het klokkies landschap zal hebben. Koop als je er zin in één hebt en doe het van de hand als je er klaar mee bent.

Is hiermee jouw vraag beantwoord?

3 likes

Een likeje was juist wel leuk geweest :joy: van die vorige gozer ook al niet gehad :dotted_line_face:

3 likes

De jeugd van tegenwoordig. :scream:

1 like

Totaal niet :neutral_face:

Snap die keuze. Zenith is heel mooi. Toch wel een van mijn favorieten op het wensen lijstje

1 like

Je ziet dat er nu in het groen ineens meerdere leden een 16600 hebben gekocht. Dat nodigt anderen weer uit er een te kopen.

De interesse in dit model ebt weer weg. Dan komen we weer meer dwellers voor nette prijzen te koop.

De 126610LV heeft ook een tijdje een interesse boost gehad onder leden. Hoor.je nu veel minder over.

3 likes

Tsja we zijn er goed in hier om elkaar een beetje te beinvloeden :stuck_out_tongue_winking_eye:.

5 likes

Wat wil je weten?

1 like

Donkere foto, maar wel mooi. Heeft iemand eventueel tips hoe ik de horloges beter in beeld krijg?

22 likes

Dan is ook de vraag aan jullie, welke loopt goed😁

In volgorde,
Flitslicht, kunstlicht, daglicht…

1 like

Top collectie zeg :pinched_fingers:
Die Patek is echt prachtig.

1 like

Begin eens met een foto overdag te maken in bv noorderlicht.

En dichterbij nemen scheelt ook.

:grin:

Denk eerder dat hij de melding kreeg “houd camera verder weg” :shushing_face:

OT: indirect licht dat niet in de glazen reflecteert vanwaar je de foto neemt, f waarde naar beneden en zo dicht als mogelijk van wat je lens aankan tenzij je een telefoon gebruikt, pas dan op met bovenstaande! @RonBeton

Klopt… Weinig reden voor aanpassingen. Maar ja… We kennen allemaal wel die “itch” die soms op komt zetten. Aangezien ik de collectie wel een beetje op dit formaat wil houden zou het een beetje een “1 erin, 1 eruit” principe blijven. GS is een merk die altijd sterk aan mij blijft trekken… Een nieuwe SBGX261 lonkt maar ook een nette SBGA027 heeft mijn interesse. Daarnaast zeg ik ook geen nee tegen een nette Omega 2252.50 als daily. Allemaal scenario’s die potentieel gevaarlijk zijn voor de BB36. :wink:

Dank voor het compliment… Niet te groot is zeker een streven, zie ook het comment hierboven. :smiley:

2 likes

Dat heb ik ook al heb ik er normaal drie als set en zit nu al weer een tijdje op twee stuks.

1 like