Jouw collectie op één foto deel X

38 likes

Mooie set Chiel :ok_hand:

2 likes

dat is nu eens een mooie set :star_struck:

1 like

Vette set! Hoe bevalt die gouden quartz prx? Ik ben zelf al 10x op een muisklik van aankoop geweest, maar iedere keer bedenk ik me :smiley:

1 like

Dank je!

Ik vind het een leuk ding. Handig, want je pakt hem en hij loopt al. Dat was even wennen :slightly_smiling_face: Looks en afwerking zijn dik in orde :ok_hand:

1 like

Dank.

Hallo!

Korte vraag: wat verstaan we onder “in het blauw staan”?

Dank!

3 likes

Duidelijker zo? :smiley:

1 like

Mocht je ook nog wat aanvullende info willen over “in het rood staan”, dan zie ik je reactie graag per PM tegemoet.

4 likes

Heerlijke verzameling :ok_hand: Vind ook de omcirkelde Omega een uitschieter. Heb ik weinig voorbij zien komen hier. Of heb ik niet goed opgelet? :sweat_smile:

6 likes

Dank!

Klopt inderdaad. Ik ben nogal druk geweest met het uurwerk, dat niet top was helaas. Momenteel is een nieuwe balans onderweg. Als het goed is, zou dan alles weer in orde moeten zijn :crossed_fingers:.

Wat ook speelt: ik heb gewoon teveel horloges om ze allemaal regelmatig te dragen :sweat_smile:.

5 likes

Nieuwe ronde, nieuwe kansen @tompj @phoenix.bas:

4 likes

Nu ze nog even bij elkaar zijn en de hele doos gevuld:

40 likes

Dat is echt een heel gevarieerde set, prachtig! De FXD is een mooie aanvulling :ok_hand:

1 like

Thanks man! Ja de FXD is top, heel erg blij mee :metal:t2:

1 like

Bij dit model helaas wel. De club met 36 mm en L2L van 47,5 zat goed. Groter wordt bij mij té groot. Kleuren wel top
:arrow_down:
Dan moet je eigenlijk de Club Automatik van 37mm hebben. Staat nog 1 in het blauw :wink:

On a serious note: wat dacht je van de Doxa Sub200T- goed betaalbaar en zeker op rubber ideaal voor de zomer. En in heel veel kleurtjes beschikbaar

3 likes

Erg leuk model! Volgens mij figureerde deze ook in een van mijn eerdere battles.

Ik wil meer rust en heb dus besloten terug te gaan naar 5 stuks. Jullie moeten alleen nog even helpen met de samenstelling. Met de Sub is de collectie wat duiker heavy. Dit in combinatie met dat de LLD ook al een gouden duiker is maakt het wat veel wellicht. Aan de andere kant draagt hij super fijn. De Bark is meer een wildcard en is goed voor de diversiteit van de set maar minder draagbaar.

• IWC Bark
  • Rlx Sub
0 stemmers
13 likes

Draagbaarheid boven alles, dus heb Sub gestemd (als blijver dus :slightly_smiling_face:).

2 likes

Wat een heerlijke set!

Ik zou het gewoon op 6 stuks houden in dit geval, maar als er echt een keuze gemaakt moet worden, dan vind ik zo’n blauwe two tone sub een tikje kermis en zou ik die dus eerder wegdoen.

3 likes