Jouw collectie op één foto deel X

Mijn collectie pas (helaas) makkelijk op 1 foto.

Redelijk nieuw op het forum, maar begin langzaam een collectie te krijgen en vindt het heerlijk om door de horlogemarkt te struinen.

De Seiko is een zelfbouw waar ik redelijk trots op ben :slight_smile:

28 likes

Je hebt draagbaar spul genoeg, en die IWC is wel zeer bijzonder. De two tone sub vind ik wat clownesk en ingaan tegen alles wat een duiker hoort te zijn. (Sorry)

Moest je toch bij de kroon willen blijven ipv de IWC, de Rolex DJs zijn ook mooi.

3 likes

76 likes

Lekker geheel van 5!

1 like

Lekkere breed inzetbare en draagbare set met goede horloges!

1 like

Allebei leuke sets. Ik heb op de IWC gestemd; echt iets bijzonders! …De rolex TT is beetje kermisachtig tenslotte :grimacing:

2 likes

Vind de Seiko niet passen in het geheel. De Bark en de Sub mogen blijven :grin:

2 likes

Mooie diversiteit :+1:t2: mijn complimenten

1 like

Eens maar soms heb je een echte beater nodig!

1 like

Een half jaartje geleden de weloverwogen keuze gemaakt om van mijn 1-horloge principe af te stappen en een kleine collectie op te bouwen van betaalbare modellen. Dit is de huidige stand van zaken. Ik ben voor nu al best tevreden. Uiteraard behoorlijk aan verandering onderhevig. Maar dat is het leuke van een kleine collectie.

77 likes

Leuk David. Is toch veel fijner als je lekker kan afwisselen.

1 like

Erg lekker idd. :sunglasses::+1: De hobby nieuw leven ingeblazen. :ok_hand:

1 like

Mooie collectie.
Misschien nog een SEIKO erbij?

1 like

Hmm ja zou kunnen. Al heb ik de afgelopen tijd best wat Seiko’s geprobeerd en niets is helaas blijven hangen. :flushed: We’ll see…:innocent:

Wait, what? Lekker baas :v:

1 like

Ha kerel! :smiley::+1:Thx

1 like

Lekker en zo te zien verstandig bezig David. Vier van de zes zijn echt tof. Ik hoop voor jou dat het blijvers blijken :grin:

1 like

Dank je Arjen :+1: Er zal hier en daar zeker wel wat veranderen…maar dat mag. :sunglasses:

2 likes

Zeker een leuke collectie David :ok_hand:

1 like

Thx Dan!

1 like